bmwe_e36 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 ser ut til å blir bra detta;) grattis me lappen oxo da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Takk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 tøfft prosjekt. bli nokk jevla bra når du får den færdig. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Imponerans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Ja, dette var ett tøft og artig prosjekt som det skal bli spennende å følge med videre utvikling på. Imponerende arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsn302 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 artig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 høm, hørte rykter om at denne skulle bli ferdig til du fikk lappen jeg? hm, bakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Hehe, var vell det jeg sa ja men når man først starter med en en så stor ombygning, blir det fort at man vil ha mer å sånn ble det men nå skal jeg ikke starte på noe mer, men eller bli ferdig med det som er: ) skal få fart på sakene nå : ) har ikke jobbet så mye med den i det siste, har vært litt opptatt med å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 vannvittig pent prosjekt.. =) du skulle ikke hatt gule detaljer utenpå og kjøpt det gule og grå m3 sedaninteriøret mitt i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Takktakk : ) hadde ikke vært så dumt det nei, men har bestilt kunstskinn : b hva skal du ha for interiøret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 tenkte på ni for alt, men er åpen for bud=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 sker det noe her om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Gutten kjører vel heller vento tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennny Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Ingenting som skjer her? venter i spenning på det ferdige resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Jeg lurer også på om denne blir å se etter vegene her i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå