Bimmerfører Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Herregud han BMW-745IA er patetisk Ler meg nesten ihjæl her Stakkars lille gutt +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Hehe, dette er vel mer "råning", er det ikke? Forøvrig latterlig å kalle en stylet rosa 240 drømmebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 @Burny_:..aldri forventet at bimmers er stedet hvor majoriteten har iq nok til å løfte et melkeglass Nei, du er jo ikke akkurat med på å dra det lasset oppover.. HAHAHHA. nå lo jeg så spruten sto! men alvorlig talt.. No hard feelings 745iadritådra, men hva forventer du? Om du skal skryte på deg IQ, så kan du jo prøve å lese igjennom innleggene dine her: (dummere har jeg aldri sett). http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15 Les og lær mer om vår kjære 745iA. Litt av en kjernekar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Det er ikke rart det er krig i verden! det sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Før du stikker må jeg få takke for ditt bidrag til bimmers! Har vært hysteriske morsomme tråder til tider Alt takket være deg Hehe Er vell ett Volvo forum han kan være på! javisst...vi får krysse fingrene for at de tar han godt imot og beholder han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Før du stikker må jeg få takke for ditt bidrag til bimmers! Har vært hysteriske morsomme tråder til tider Alt takket være deg Hehe Er vell ett Volvo forum han kan være på! javisst...vi får krysse fingrene for at de tar han godt imot og beholder han trur ikke det går ann å satse på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Hehe,tror ikke jeg heller men bedre at han er dær enn hær..Mye tull og vas virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Han har jo kun slengt rundt seg her inne.. Alle med BMW er IQtroll som ikke klarer og løfte melkeglass! Vi har dårlig smak av bil.. Men en rosa 240 er en drømme bil Klarte faktisk og bli gitt oppgitt over denne sikkelesen.. men synes synd på han nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 hmm....så forumet er fullt av imbesiler med en alternativ legning, mens det er 1 MANN her for å sette oss på plass...hmm.. Kanskje det virkelig er volvo 240 som er tingen innerst inne..så feil kan man altså ta her i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Tro meg..jeg har selv eid 240 turbo og det er IKKE tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Tro meg..jeg har selv eid 240 turbo og det er IKKE tingen Nå skal det sies at jeg kjenner en her i Bergen med en oransje/rød 142 1.9 med takgrind, toyota supra understell og motor..Skal være rundt 600hk. Det er faktisk litt kult Men å prøve å få en 240 til å se kul ut funker bare ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Tro meg..jeg har selv eid 240 turbo og det er IKKE tingen Nå skal det sies at jeg kjenner en her i Bergen med en oransje/rød 142 1.9 med takgrind, toyota supra understell og motor..Skal være rundt 600hk. Det er faktisk litt kult Men å prøve å få en 240 til å se kul ut funker bare ikke... smak og behag. 6 sylindre er en eller to for mye i volvo. Syns volvo er tøft som f..., heldigvis. Er så utrolig mye gromt som har blitt laget av de fleste merkene. Dessverre er 98% laget for mer enn 15 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Noen kjenner denne karen her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Etter og ha lest et par innlegg av 745-iA, så MÅ jo det bare være Biring fra bilforumet.no, eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Han heter "Diseldyret" på bilforumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå