Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
@Burny_:..aldri forventet at bimmers er stedet hvor majoriteten har iq nok til å løfte et melkeglass :wink:

Nei, du er jo ikke akkurat med på å dra det lasset oppover.. :)

HAHAHHA. nå lo jeg så spruten sto!

men alvorlig talt.. No hard feelings 745iadritådra, men hva forventer du? :)

Om du skal skryte på deg IQ, så kan du jo prøve å lese igjennom innleggene dine her: (dummere har jeg aldri sett).

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=15

Les og lær mer om vår kjære 745iA. Litt av en kjernekar!

Skrevet
Før du stikker må jeg få takke for ditt bidrag til bimmers! :wink: Har vært hysteriske morsomme tråder til tider :lol: Alt takket være deg :wink:

Hehe :lol: Er vell ett Volvo forum han kan være på!

javisst...vi får krysse fingrene for at de tar han godt imot og beholder han :D

Skrevet
Før du stikker må jeg få takke for ditt bidrag til bimmers! :wink: Har vært hysteriske morsomme tråder til tider :lol: Alt takket være deg :wink:

Hehe :lol: Er vell ett Volvo forum han kan være på!

javisst...vi får krysse fingrene for at de tar han godt imot og beholder han :D

trur ikke det går ann å satse på det...

Skrevet

Han har jo kun slengt rundt seg her inne..

Alle med BMW er IQtroll som ikke klarer og løfte melkeglass!

Vi har dårlig smak av bil.. Men en rosa 240 er en drømme bil :twisted:

Klarte faktisk og bli gitt oppgitt over denne sikkelesen.. men synes synd på han nå :cry:

Skrevet

hmm....så forumet er fullt av imbesiler med en alternativ legning, mens det er 1 MANN her for å sette oss på plass...hmm.. :-k

Kanskje det virkelig er volvo 240 som er tingen innerst inne..så feil kan man altså ta her i livet... :evil:

Skrevet
Tro meg..jeg har selv eid 240 turbo og det er IKKE tingen ;)

Nå skal det sies at jeg kjenner en her i Bergen med en oransje/rød 142 1.9 med takgrind, toyota supra understell og motor..Skal være rundt 600hk. Det er faktisk litt kult :lol: Men å prøve å få en 240 til å se kul ut funker bare ikke...

Skrevet
Tro meg..jeg har selv eid 240 turbo og det er IKKE tingen ;)

Nå skal det sies at jeg kjenner en her i Bergen med en oransje/rød 142 1.9 med takgrind, toyota supra understell og motor..Skal være rundt 600hk. Det er faktisk litt kult :lol: Men å prøve å få en 240 til å se kul ut funker bare ikke...

smak og behag.

6 sylindre er en eller to for mye i volvo. :)

Syns volvo er tøft som f..., heldigvis. Er så utrolig mye gromt som har blitt laget av de fleste merkene. Dessverre er 98% laget for mer enn 15 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...