Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
De har bestandig tatt 350.-kr. Ihvertfall de siste 2 årene ;)

Hehe, kjempe tilbud altså.

Har du noen erfaring med å bruke de til EU kontroll?

Nei har ikke det. :) Aldri vist bilen der. Men jeg tror det er en verna bedrift.

Skrevet
De har bestandig tatt 350.-kr. Ihvertfall de siste 2 årene ;)

Hehe, kjempe tilbud altså.

Har du noen erfaring med å bruke de til EU kontroll?

Nei har ikke det. :) Aldri vist bilen der. Men jeg tror det er en verna bedrift.

Wikipedia: Vernet bedrift er en uformell betegnelse på en bedrift som tilbyr arbeid til personer som ellers ville vært ufrivillig arbeidsløse og som av ulike grunner ikke er kvalifisert til en jobb i det ordinære arbeidsmarkedet.

Hmm, skeptisk. Kan du med sikkerhet si at det er en verna bedrift?

Skrevet

Nei kan ikke si med sikkerhet at DENNE avdelingen er vernet bedrift. Men vet at enkelte avdelinger av Norservice er det ihvertfall. De driver jo med mye rart. De har blant annet en avdeling der de bygger biler for handicappede,snekkerverksted,lakkverksted m.m.

Så jeg vet ikke om alle er det. det er ikke sikkert :) vil ikke trampe på noen tær her.så du kan søke det opp på nettet ;)

Skrevet

Folk gikk mann av huse når vi hadde tilbud på 200,- på jobb.

Gjorde omtrent ikke annet enn å ta EU-kontroller i en hel måned :roll:

Men 350 er god pris. Tar jo en halvtime hvis man skal gjøre det skikkelig :wink:

Skrevet

Vært 1 gang på Norservice og de er kjempeflinke de.

Mener at han J.Hofstad jobber der, eller kanskje det var en annen plass?

Skrevet

Hofstad har jobbet der ja, det stemmer. han har vel heller ikke fagbrevet som mekaniker. men dyktig det er han. nå jobber han på snapdrive. skal det taes eu kontroll her i byen anbefales det å kanskje PM`e han først!

Skrevet

ok. jeg har ihvertfall hørt mye skryt om J.Hofstad. Så kan være lurt å sende han en PM ja :) virker som han har bra peiling.

Er vel ikke uten grunn at han vant årets entusiast pris på GS treffet i trondheim ;)

Skrevet

Jeg har brukt norservice et par ganger, og har også jobbet der 1 uke når jeg hadde praksis på vk1 kjøretøy for noen år siden. Har ikke vært nervøs for å sende inn bilen min dit flere ganger.

Skrevet

Jeg jobbet der ca 1 1/2 år.

Vinjes tar forøvrig 275,- ...

Norservice har et av byens største verksteder, jobber gutter fra Toyota,BMW,Ford osv, osv med lang fartstid og mye kompetanse der.

MEN det er samtidig en "vernet" bedrift der bla gutter som ikke fikser skole får mulighet til å jobbe.

Jeg fikk jobb der etter å ha drevet eget verksted i 4 år, uten egentlig å vite hva jeg gikk til.

Så vidt jeg vet er det bare 3 stk som tar PKK der nå og det er: 1 lærer fra bilskolen, 1 med vannvittig kompetanse og fartstid fra HELL Bil, og 1 fra Maskinagentur som mange verksted gjerne vil hatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...