Ghosterix Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Samme her. la om til vinterdekk nå og hadde nok slitte innerkanter ja. Meg jeg har hatt av hjulet tidligere i høst og fant slark da så foringer er allerede innkjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hentet bilen idag og verkstedet var sjokkert over hvor fatal hjulstilling var bak. Men bilen er nå tight som bare det og komforten er slik den skal være. Da gjenstår det bare å få hentet andre felger med andre vinterdekk imorgen for omlegging. De som står på nå blir potensielle banefelger/dekk når M-bil kommer innen noen år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Fått fullført full innvendig rens idag. Også med bilder (Nye M-tech innstegslister ble montert for en tid tilbake) Bilder (nyyyytes): http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 4ff7163437 Fikk desverre ikke lastet opp bilder, tar det litt senere, imens nyt link Det ble sinnsykt bra! Hvordan fikk du til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Regner med han brukte CG Green Clean, MG APC eller en annen APC, en tekstilbørste og en våtsuger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Fått fullført full innvendig rens idag. Også med bilder (Nye M-tech innstegslister ble montert for en tid tilbake) Bilder (nyyyytes): http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 4ff7163437 Fikk desverre ikke lastet opp bilder, tar det litt senere, imens nyt link Det ble sinnsykt bra! Hvordan fikk du til dette? Rensemaskin som heter Ghibli, tekstil-børste ja og Green Clean samt ca 8 timer. Ettersprayet med Leather Scent for frisk/ny skinn- duft i bilen. Før dette ble skinnseter renset, brukte ca 6 timer på skinnet med krem- behandling. Dog skal skinnet renses enda en gang + krem behandles en gang til, men først skal slitasje og riper i skinnet fikses. Må klippe av en bit av skinnet et sted for å få rette fargenyansen Gjenstår skikkelig utvendig polering, men ser ut til at dette får vente til våren. Da er jeg noenlunde fornøyd, så får vi se om det blir noen oppgraderinger etterhvert.. Er arbeidsbil som jeg pendler ca 25mil hver dag med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Jada da er bilen lagt ut på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25406173 og her viewtopic.php?f=45&t=170423 for salg. Lurer på om jeg satte litt lav salgssum for allerede 10 timer etter jeg la ut annonsen på finn så ser det ut til at bilen er så godt som solgt... Kommer en kar om tirsdan med fly for å se på bilen og er bilen like bra som beskrevet i annonsen så er den solgt sa'n. Har akkurat kostet på nye glødeplugger og skifte av kjølevæsken, så nå er det bare å tute å kjøre mil etter mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Da ble -99 525tdsa'n levert for ca 1 mnd siden og ny eier er strålende fornøyd. Det var noe rust i kanaler, dører og smått i glassdelen på bakluka jeg informerte kjøper om. Dette skulle ny eier ta og få fikset med en gang. Han lovte i tillegg å melde seg inn på bimmers. Så får vi se hva bil som kommer i innkjørselen etterhvert. Mulig det blir annet merke enn bmw som pendlerbil/arbeidsbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Lite som sjer for tiden, er fortsatt på utkikk etter bruksbil/pendlerbil, men ser ut som det ender opp med -01 Nissan Patrol. Så får vi se etterpå om det er noe kapital til "kosebil". Stay tuned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Da er ny bruksbil innkjøpt, ikke bimmer desverre. Måtte bøye meg for banken og skamme meg en så ny bil som overhodet mulig uten å blakke boka helt. Endte opp med en 2008 VW Transporter 2,5 tdi 4Motion 131hk. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 T5'n har nå fått oppdatering av motorstyringen originalt 130hk/340nm, nå ca 180hk/430nm I tillegg skal den gjennomgåes for rust, har funnet 3 rustskader utvendig, 1 av de får jeg garantert på garanti, de andre må jeg i verste fall dekke selv. Men allikevel de er ikke store så antar det ikke blir største kostnad for utbedring. Da er det bare noe steinsprutskader i panser, frontrute og over frontrute som gjenstår. Har spekulert på alu.felger men det får vente til sommerdekka er utslitte. Ellers funker bilen perfekt og er fornøyd med denne som bruks/arbeids- doning. Det er iallefall helt klart mye bedre bil enn HiAce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Har nå fått lagt 50 film på vindu framdører, resultatet ble knallbra, akkurat slik jeg ville ha det. Ser ut som originalt farget-glass. Får prøve å ta noen bilder senere når været blir bedre og bilen nyvasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Da har bilen fått noen etterlengtede xenon fjernlyskastere Bilder: Har også anskaffet magnetskilt-reklame for firmaet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Her er noen bilder fra en tur i høst jeg hadde med jonM/// her på forumet, da fikk T5'n komme til litt nytte... Ser du hunden Bimmern jonM/// hentet på returen Fantastisk natur og herlig "sensommer vær" Kort reisebrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Da er T5'n solgt for litt over 1mnd siden. Planen var egentlig å vente til over sommeren med kjøp av ny bil og denne gangen skulle det bli bmw. Men etter min far kjøpte seg en -06 X3 M-sport så ble savnet etter bmw for stort og klarte desverre ikke å la være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Her er noen bilder fra salgsannonsen: Fronten: Bakenden: Interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå