paukri Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 jeg har en 96 bmw 540 med mk1 navi og 4:3 skjerm, har en kamerat med en 03 e46 som vil selge meg sin skjerm og mk iv navi... er dette plug and play? passer dette i min bil? noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Nei, MKIV-enheten kan du bruke, men skjermen passer ikke. Mener den passer kun i X5 og E46. Du må ha fra E39 eller E38. Men navienheten går altså overens på alle modeller. Jeg har MKIV fra X5 i min E38 (som faktisk aldri ble levert med MKIV navi). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 er du sikker på at ikke de er like altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Eg kan bekrefte det gunnar skriv om att skjermen ikkje er lik på E38/39 og E46. Innmaten er kanskje lik, men utforming på fronten og innfestning er ulik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 det vil altså si at kontakter og ramme og den slags ikke vil passe altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Ja dem er ulike E46 E39 Som du ser er det forskjellig passform på ramma rundt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 ja ser det... det var dumt... hadde en på handa fra en e-46.. men da for jeg skrinlegge den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcx Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 det burde passe, begge er 2din. + dem har samme skru plass, men angående kontaktene så veit jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 det burde passe, begge er 2din. + dem har samme skru plass, men angående kontaktene så veit jeg ikke! Passe gjør dem nok, men dekslet rundt er ulikt. Blir nok ikke så pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Nei, MKIV-enheten kan du bruke, men skjermen passer ikke. Mener den passer kun i X5 og E46. Du må ha fra E39 eller E38. X5 har samme type som E38 og E39, men den ble levert med en litt annerledes skjerm grunnet synsvinkelen. Man fikk heller ikke navigasjon med CD-spiller i disse, og om man monterer en skjerm fra e46 med CD-spiller fungerer det av en eller annen grunn ikke, så er flere ting som er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå