Just-turbodiesel Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 jeg kjøpte BMW'n i Kvinesdal, fra Feda..hehe, et stykk godt brukt e30.
Evenol Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Helt sikkert en som kjører auda, de tror(vet) ikke at trafikkreglene gjelder dem. Du har ihvertfall ikke mye i huet. Var det du som kjørte forbi, mon tro? Tenk litt utenfor boksen neste gang. Takk.
Random Hero Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Er ei fin lita bygd jeg bor i ja Veit ikke hvem detta var da, men ikke akkurat noe sjakktrekk dette. Denne strekningen hvor dette skjedde er en lang, lang slette, sikkert 2-3 kilometer lang, 80-sone store deler av den. Den er nettopp skrapt, fordi veien var hel jævlig før. Dype spor (vært målt til 8cm på det verste!!) langs hele veien hvor det la seg vann. Skrapinga hjalp jo på dette, men veien blir jo usannsynlig sleip og ruglete. Men ja, mye negativt i denna bygda! Har blitt omtalt som Texas i større medier (blant annet Vi Menn i en stor reportasje). Skyting, selvmord, fyllekjøring og alt som ille er skjer i Kvinesdal. Ja det finnes en del idioter i Kvinesdal ja, men greier ikke alle under en kam fordet
Gjest Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Slik jeg ser det er BMW-sjåfører minst like aggresive i trafikken som Audi-sjåfører..
BMW-Coupe Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Slik jeg ser det er BMW-sjåfører minst like aggresive i trafikken som Audi-sjåfører.. Nå må du gi deg!! Heheh, neida! Det kan faktisk stemme veldig bra det...
endre88 Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 mulig det e teit hehe men har selv gjort dette hehe av og til kjører di jævlig treigt hehe kjørte med avisen og måtte nå en ferge og var ikke så lett når det lå en ambulanse og loket foran meg hehe blåste no forbi eg men fann så eg fikk høre det hehe di hadde ringt sjefen min
///Naitsirk Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 mulig det e teit hehe Ja, det er teit!
endre88 Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 mulig det e teit hehe Ja, det er teit! haha ja no når eg tenker på det så e eg jævlig enig hehe menmen jobben sin skyld
BMW-Coupe Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 mulig det e teit hehe men har selv gjort dette hehe av og til kjører di jævlig treigt hehe kjørte med avisen og måtte nå en ferge og var ikke så lett når det lå en ambulanse og loket foran meg hehe blåste no forbi eg men fann så eg fikk høre det hehe di hadde ringt sjefen min Veldig teit! Et tips : Bruk heller punktum istedet for "hehe" Blir hehe mye hehe enklere hehe å hehe lese.
endre88 Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 mulig det e teit hehe men har selv gjort dette hehe av og til kjører di jævlig treigt hehe kjørte med avisen og måtte nå en ferge og var ikke så lett når det lå en ambulanse og loket foran meg hehe blåste no forbi eg men fann så eg fikk høre det hehe di hadde ringt sjefen min Veldig teit! Et tips : Bruk heller punktum istedet for "hehe" Blir hehe mye hehe enklere hehe å hehe lese. oki. har dysleksi i stor grad. og ja har heller ikke lappen heller så ja vet det var teit. var ikke derfor eg mistet den menmen. hehe bedre ?
håkon_w Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Helt sikkert en som kjører auda, de tror(vet) ikke at trafikkreglene gjelder dem. Vedkommende burde vært premiert med fotgjengerbevis på livstid, så sant det ikke sto om liv der også da, men det er vel ikke så trolig. Det er bakhjulstrekk, kan det være E36? hvordan gikk det med personen(e)?
Lars89 Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Er en Omega og sjåføren døde... Mener ambulansesjåfører (og brann) har rett til å ta fra folk lappen hvis de mener de kjører uforsvarlig (ligger oppi ræva/kappkjører osv). Mye råkjøring på Sørlandet. Hører det spinner og smeller halve natta her e bor...
Rabies Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 De kan ikke ta lappen din. Men de ringer gjerne blånissene mens du ligger bak, så kommer DE og tar lappen din om du fortsatt henger på. Ellers blir det jo en vanlig anmeldelse og ord mot ord
Soilborn Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 jeg kjøpte BMW'n i Kvinesdal, fra Feda..hehe, et stykk godt brukt e30. Den gule? Kjenner til den ja, godt brukt stemmer Ja det finnes en del idioter i Kvinesdal ja, men greier ikke alle under en kam fordet Wink Neida, det gjør jeg ikke! Det finnes mange unntak! Men har skjedd seriøst mye dritt her, så det er ofte lett å dra alle under samme kammen ^^ Jeg vil påstå min egen omgangskrets er en fin gjeng hvertfall, hehe
Kjennern Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Helt sikkert en som kjører auda, de tror(vet) ikke at trafikkreglene gjelder dem.. Hva med oss som kjører Audi og bmw da? ... Makan til teit kommentar... Kjører bare sinke i BMW'en jeg. Med kebaben i ene hånda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå