Gå til innhold

Bmw e30 touring knust Harstad!

Dajusnes
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne e30 ulykken er vel hakket verre:

http://www.youtube.com/watch?v=PhIsgxMs4iQ

Sykt tragisk den der ja. Tenker litt tilbake på dumme stunt man har gjort selv i ungdommen når man ser slikt. Skal være glad for at det har gått så bra som det har gjort tror jeg.

Ja er vel et par hundre km/t det der. Vi har vel alle vært unge og dumme, så er muligens litt flaks som har avgjort at noen sitter her enda og andre ikke. Men så dristig som han på filmen kjørte har jeg aldri kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den var veldig drøy den der ja. har ikke tatt SLIKE sjangser jeg heller. ikke har jeg vert opp i den farta i så tett trafikk heller da så :)

Tror faktisk jeg aldri har vært over 190. Men er uansett mer enn fortnok i norge d da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må reise i 3-4 timer for å komme til bane (rudskogen).

Da blir det å kjøre litt aktivt på veien istedet...

Mange veier det fint går an å kjøre i 200+ på i Norge. På natta er det så godt som 0 trafikk på noen strekninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må reise i 3-4 timer for å komme til bane (rudskogen).

Da blir det å kjøre litt aktivt på veien istedet...

Mange veier det fint går an å kjøre i 200+ på i Norge. På natta er det så godt som 0 trafikk på noen strekninger...

Utenom onkel politi. Tror at gode banetilbud hadde hjulpet med å blåse ut litt testosteron av de som trenger det. I Hordaland har vi bare en medium size go'kart bane... det er for dårlig... (Og et par NAF glattkjøringsbaner, men det teller ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet er veldig aktive på nye E18 mellom Grimstad og Kr.sand og det er jo en grunn til det. Første livet gikk nå nettopp...

Savnet av bane er stort! Har jo glattkjøringsbanen der de arrangerer Gatebil osv, men den er på størrelse med en litt stor parkeringsplass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...