Gå til innhold

solgt


maxis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du er ikke villig til og selge det settet med 9x17 bak i det heletatt?.. er egentlig på utkikk etter disse i 8x18 og 9x18.. men samme dim i 17" kunne jo kanskje vert interesant..

Disse i 18" er jeg på utkikk etter selv faktisk,men virker ikke som om det er solgt så mange av de.

allt kommer selvfølgelig an på pris,men blir nok jeg beholder de breie selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke villig til og selge det settet med 9x17 bak i det heletatt?.. er egentlig på utkikk etter disse i 8x18 og 9x18.. men samme dim i 17" kunne jo kanskje vert interesant..

Disse i 18" er jeg på utkikk etter selv faktisk,men virker ikke som om det er solgt så mange av de.

allt kommer selvfølgelig an på pris,men blir nok jeg beholder de breie selv.

disse får du jo kjøpt nye hos bmw. tror gs skulle ha 5-6000kr pr stk om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maxis!

Gir deg forhåpentligvis litt hjelp med en nettside her, hvor du eller de som kjøper felger av deg kan "bygge" de felgene de selv vil ha ut ifra dine! ;)

Håper dette kan hjelpe litt på salget ditt, om folk vil ha de breiere.. ;)

(PS. Slette dette innlegget fra meg om dette ble OT eller upassende på annen måte, men tanken er godt ment fra min side! :) )

http://www.felgen-man.de/english/indexenglish.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, gå på siden og se. De selger ytter-ringer, inner-ringer, og midt-deler/sentere... :D

Hvordan kan man bytte ytterringer på en 2-delt felg? Trodde de var delt mellom senter og hele ringen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du kapper kanten,samt dreier sentret noen millimeter slik at en får en kant til å sentrere ytteringen så er det null problem å lage 3 delte felger av de.

problemet derimot,er å finne en ytterring som passer :wink:

back to topic:ingen som er sugen på pene felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...