morteym Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Nettopp fått meg PS3 med ratt og pedaler Tenkte å høre om det er mange her inne som spiller bilspil online? Prøvde M3 E46 på Nurbergringen i Need for Speed SHIFT, noe jeg syntes var litt artig siden jeg har M3 46 i garasjen, og M3 E46 stol i TV-stua: moderatoredit: Slo sammen 2 tråder som omhandlet det samme, og døpte om tittelen. Hold det BILSPILLRELATERT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 tøft! skulle gjerne hatt plass til slik skaff deg forza og ratt og pedaler med clutch, det skal jeg ønske meg til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Nice! Så ut til at det gikk fint an å kose seg der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Det er Logitech G27 så den har clutch Forza finnes ikke til PS3, men jeg lasta nettopp ned Grand Turismo 5 Prologue. Ellers har jeg ratta sinnsykt med GTI Club+. Det spillet er bare helt rått!! Ikke et realistisk spill, men små biler som går fort i trange, svingete gater i oppover og nedoverbakker. Fin og ren grafikk også.. Har ikke vært så engasjert siden jeg kjørte RV42 med M3n Si fra hvis noen er på PSN her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 utrolig kult!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Eksos på PSN, spiller ikke så altfor ofte shift, men av og til er jeg jo innom .. Du måtte vell betale for GT5 prologue? Har rota bort mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Ja, koster ca 250 kr. Fullversjonen kommer ikke før i mars.. Holder på å sovne ved rattet her, starter jo med den drittbilen jo!! Håper dette tar seg opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inanc_mpower Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Driver å spiller selv med logitech g25 ratt og pedaler. pleier som oftest å spille Test drive unlimited online. har kanskje tenkt tanken på å kjøpe Need for speed shift så får se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Når det gjelder bilspill og G25, så er Live for Speed kongen over bilspill. Ikke god grafikk, ikke særlig eksotiske biler eller baner, men fysikken er det ingenting som slår. Gran Turismo 5 Prolouge er et artig spill, spesielt med G25. Det som er synd, er at clutchen ikke fungerer på det. Men når hele 5'ern kommer i Mars blir det andre boller Forza er også et kult spill, men du får det ikke til PS3 og uten G25 blir alle bilspill egentlig bare kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Så clutchen blir å virke i fullversjonen av GT5? Åh, endelig fikk jeg råd til M3 E92 her!! Kan forresten tipse om at Logitech G25 koster 1800 kr med frakt på netonnet.no nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inanc_mpower Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Så clutchen blir å virke i fullversjonen av GT5?Åh, endelig fikk jeg råd til M3 E92 her!! Kan forresten tipse om at Logitech G25 koster 1800 kr med frakt på netonnet.no nå billig det, kjøpte mitt selv for 2500kr. for å si det sånn, det er VERDT penga! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Jeg kjører med det gamle og gode "driving force pro", gjør jo nytta si det også, selvom det ikke er like fancy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Har ett g25 sett til salgs. liite brukt, men må helst hentest revers er fucka (funker ikke i det hele tatt). tror det er så og si på alle heldi dem så ikke har opplevd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Clutchen funker helt fint på GT5 det, bare trykk på trekant når løpet har starta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå