Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trenger ikke bilspill når en har en sprek Touran i garasjen :D

...Forøvrig kom en av sjefene inn på kontoret her nå og briefet med GT5 collectors edition, som han skal hjem og spille i kveld... Og jeg som ikke har PS3 engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er jævlig skuffet over skyggen til bilene i Gran Turismo 5? Du har verdens deiligste konsollgrafikk på bilspill og ødelegger ALT ved å ha superkantete skygge på bilene på enkelte scener!???? Det gjelder når man kjører innenfra og (interiørkjøring) - A-stolpeskyggene ser ut de kom ut fra PS One spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er jævlig skuffet over skyggen til bilene i Gran Turismo 5? Du har verdens deiligste konsollgrafikk på bilspill og ødelegger ALT ved å ha superkantete skygge på bilene på enkelte scener!???? Det gjelder når man kjører innenfra og (interiørkjøring) - A-stolpeskyggene ser ut de kom ut fra PS One spill!

Kan man skru av skyggen da? Har sett den i fler youtube snutter, og ser sykt irriterende ut. Ser for meg problematikken på stor skjerm.. :crazy:

[space]:

De skal ha 2490kr tilbud på Expert i morgen på PS3 Slim 160GB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkantete gjelder jo dessverre det meste på konsoll, ikke bare GT. PC-spill ser generelt mye bedre ut når man kan dure på med AA.

Har en slik funksjon på PS3 også, jeg reagerer iallefall ikke på at ting blir kantete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik funksjon på PS3 også, jeg reagerer iallefall ikke på at ting blir kantete ;)

Ikke alle er like nøye på det, også avhenger det jo av hva slags monitor man har, avstand til den osv osv.. Jeg tenker ikke stort på det når jeg kjører uten, men når jeg skrur det på igjen er det utrolig hvor mye penere det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta pause og ta bilde av det når det er på sitt jævligste og legge ut her...

Spiller i 1080p på 50" Pioneer Kuro 5090... Ikke skarpeste TVen i dag men forventet at de hadde skjerpet det "problemet" fra GT5 Prologue og til dette endelige spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...