Chris_ Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Også skuffet over skyggene bak bilen enkelte ganger. Og til tider røyken etter man har kjørt sidelengs gjennom en sving.. Ellers.. helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Hvordan får jeg adda den gratis kjærra mi? Har slekk kode.[/qFant du ut av det? jeg også lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Irriterer meg så grenseløst at det ikke er muuulig å lage en clutch fuksjon på Gran Turismo! Noen som vet hvorfor de ikke gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 For å selge mer av G25 og 27 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Men får du den fuksjonen når du har feks G27? (står på ønskelisten til jul ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 @RogE36R: Nei har ennå ikke funnet det ut... kommer heller ikke inn på min PSN konto... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Det er clutch med den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Syns spillet er ganske bra eg. Men er alltid noke å plukke på. Men grafikken syns eg òg er upåklagelig.. Men.. noen andre som syns menyene går grisetreigt? Fra f eks ut fra maintence(der med oljeskift osv) og når du har fått biler, og du velger at du ikkje skal bruke den for øyeblikket.. Når det loader der så kan det jo ta over fem min... Men har lest en del om det, og spillet er absolutt ikkje ferdig enda. Det kommer flere oppdateringer til det, spesielt til online versjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 6 år og ikke ferdig? Ikke Sportquattro, Porsche eller E30 M3 heller... Noe sier meg at GT5 sliter når Forza 4 slippes tidlig neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Syns spillet er ganske bra eg. Men er alltid noke å plukke på. Men grafikken syns eg òg er upåklagelig..Men.. noen andre som syns menyene går grisetreigt? Fra f eks ut fra maintence(der med oljeskift osv) og når du har fått biler, og du velger at du ikkje skal bruke den for øyeblikket.. Når det loader der så kan det jo ta over fem min... Men har lest en del om det, og spillet er absolutt ikkje ferdig enda. Det kommer flere oppdateringer til det, spesielt til online versjonen.. Innstallerte du da deler av spillet på konsollen? Om du gjør det blir ting kjappere, og det sies det skal gå bare kjappere å kjappere etterhvert som samme operasjon har blitt gjort noen ganger Hmm, tror jeg må ut til svigers å teste GT5 på deres TV en dag, må være grisetøft å spille på 63" 3DTV!! Kult at Gt5 støtter 3D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Jeg innstallerte hele spillet.. syns også det går ganske så tregt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Enig i trege menyer. Virker som at den må hente fra en ekstern server veldig ofte, og med pågangen i kveld antar jeg at det kanskje står for mye av problemet. Tok sin tid før jeg fikk registrert brukeren min i GT5 tidligere i dag... Men moro e det læll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 6 år og ikke ferdig? Ikke Sportquattro, Porsche eller E30 M3 heller... Noe sier meg at GT5 sliter når Forza 4 slippes tidlig neste år Har vel aldri vært porsche på noen av gt spillene? Får ett par ruf utgaver i gt5, men de er kun i used cars delen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Da koka det for GT5 servern(e)... prøvde å spille igjen men bare låser seg i hovedmenyen. (Ingen tilkobling til serveren...) Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Da har jeg kost meg med Forza 3. Supra på japanske fjellveier Testet litt driftingoppsett. Hjalp godt det gitt, men har nok LITT igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå