Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns spillet er ganske bra eg. Men er alltid noke å plukke på. Men grafikken syns eg òg er upåklagelig..

Men.. noen andre som syns menyene går grisetreigt? Fra f eks ut fra maintence(der med oljeskift osv) og når du har fått biler, og du velger at du ikkje skal bruke den for øyeblikket.. Når det loader der så kan det jo ta over fem min...

Men har lest en del om det, og spillet er absolutt ikkje ferdig enda. Det kommer flere oppdateringer til det, spesielt til online versjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns spillet er ganske bra eg. Men er alltid noke å plukke på. Men grafikken syns eg òg er upåklagelig..

Men.. noen andre som syns menyene går grisetreigt? Fra f eks ut fra maintence(der med oljeskift osv) og når du har fått biler, og du velger at du ikkje skal bruke den for øyeblikket.. Når det loader der så kan det jo ta over fem min...

Men har lest en del om det, og spillet er absolutt ikkje ferdig enda. Det kommer flere oppdateringer til det, spesielt til online versjonen..

Innstallerte du da deler av spillet på konsollen? Om du gjør det blir ting kjappere, og det sies det skal gå bare kjappere å kjappere etterhvert som samme operasjon har blitt gjort noen ganger :)

Hmm, tror jeg må ut til svigers å teste GT5 på deres TV en dag, må være grisetøft å spille på 63" 3DTV!! Kult at Gt5 støtter 3D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 år og ikke ferdig? :lol:

Ikke Sportquattro, Porsche eller E30 M3 heller...

Noe sier meg at GT5 sliter når Forza 4 slippes tidlig neste år :wink:

Har vel aldri vært porsche på noen av gt spillene? Får ett par ruf utgaver i gt5, men de er kun i used cars delen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...