[space] Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Trikset på GT4 var å kjøre en event der en vant en rallybil = verdt mye penger. Så solgte du rallybilen og tok eventen igjen = vant ny rallybil. Slik holdt jeg på maaaange ganger. Fort gjort å gjøre mye penger da. Spesielt siden den eventen var morsom å kjøre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Den Toyota rally bilen eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 ":2i6njqqw]Trikset på GT4 var å kjøre en event der en vant en rallybil = verdt mye penger. Så solgte du rallybilen og tok eventen igjen = vant ny rallybil. Slik holdt jeg på maaaange ganger. Fort gjort å gjøre mye penger da. Spesielt siden den eventen var morsom å kjøre også Ja! Dette gjorde jeg også... MYE Morro å prøve ut forskjellige biler på en bane du kjenner godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Den Toyota rally bilen eller ? Hehe.. Den pleide jeg å kjøre om igjen hele tiden ihvertfall Fikk jo 265 000 for å selge den! Og brukte ca. 10 min på de to racene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Den Toyota rally bilen eller ? Hehe.. Den pleide jeg å kjøre om igjen hele tiden ihvertfall Fikk jo 265 000 for å selge den! Og brukte ca. 10 min på de to racene Haha! Fikk en del penger for de løpene ja, også så lett! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Stemmer bra Kjørte gjerne den banen med en nismo sx200 med driftingoppsett. Moro og lønnsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 ":16q19q0k]Trikset på GT4 var å kjøre en event der en vant en rallybil = verdt mye penger. Så solgte du rallybilen og tok eventen igjen = vant ny rallybil. Slik holdt jeg på maaaange ganger. Fort gjort å gjøre mye penger da. Spesielt siden den eventen var morsom å kjøre også Det jeg gjorde var å kjøre slik fleretimers løp. Var et classic løp som jeg satte i B.spec mode og lot den stå over natta. Vips dagen etter hadde jeg 1,8mill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Fikk litt morosaker her om dagen Adapter til Logitech G27 + større padler til å bruke på 320 og 350mm sportsratt Da er det bare å montere Sparco rattet mitt chilicoke.com for dere som vil ha det samme. Superseriøs fyr. Pakken min forsvant i posten, så sendte han meg ny tvert, på full priority mail, fra California til Hedmark på 3,5 dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Grymt! lurte på om eg skulle gå til innkjøp av G27 og playseat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Veldig gromt oddis. Forventer full rapport om hvordan det fungerer i praksis med svært ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Noen som kan låne meg en Pickup? Får ikke tak i det. Ps3: Kovenant12, legg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 er det noen måte å resette tournaments på her? Før kunne man jo, som diskutert over her, kjøre serier med løp på nytt for å vinne biler flere ganger. Frustrerende at det ikke går på gt5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 er det noen måte å resette tournaments på her? Før kunne man jo, som diskutert over her, kjøre serier med løp på nytt for å vinne biler flere ganger. Frustrerende at det ikke går på gt5... Det går vell det? Er vell bare special events du ikke kan vinne flere ganger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 er det noen måte å resette tournaments på her? Før kunne man jo, som diskutert over her, kjøre serier med løp på nytt for å vinne biler flere ganger. Frustrerende at det ikke går på gt5... Det går vell det? Er vell bare special events du ikke kan vinne flere ganger ? Jeg har kjørt tournaments flere ganger jeg, fikk bare bil første gangen. what am i missing? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Fikk bare bil første gangen jeg og; Altså du vinner ikke premiebil igjen om du vinner en tournament du har vunnet før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå