Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, den kommer nok ikke... Og er ikke dere enig i at det er litt merkelig at dette fantastiske bilspillet med så jæ&%¤ mange biler ikke har en e30 m3 mens den sikkert har 5 typer toyota yaris?

jaja, jeg har jo selvfølgelig kjøpt den 04 m3'en som kommer til salgs igjen og igjen og den er blitt griserå 8)

Hva mener folket om ratt og pedaler da? Finnes det rimeligere alternativ enn g27 som funker bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den kommer nok ikke... Og er ikke dere enig i at det er litt merkelig at dette fantastiske bilspillet med så jæ&%¤ mange biler ikke har en e30 m3 mens den sikkert har 5 typer toyota yaris?

jaja, jeg har jo selvfølgelig kjøpt den 04 m3'en som kommer til salgs igjen og igjen og den er blitt griserå 8)

Hva mener folket om ratt og pedaler da? Finnes det rimeligere alternativ enn g27 som funker bra?

Skal hente en playseat stol når jeg kommer hjem, har fra før G25.....Får med ett Logitech Driving Force Pro, du kan få billig. Ikke prøvd det før, men sikkert ett greit alternativ.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen som jeg hater disse idiotene som blir fly forbanna når jeg ligger litt nærme når man drifter etter hverandre, og han blir nervøs og spinner ut, redd for at jeg skal treffe han. Så gir meg skylda, og blir kicka fra masse games! :s

Det eneste morsomme med driftinga, er jo å ligge tett i tett :D

(Forza 3 jeg snakker om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mye tullinger online på Forza 3 ja :wink:

Kommer endelig ny DLC til Forza 3 til tisdag. Blir moro :D

1971 AMC Javelin-AMX

1973 BMW Motorsport 2002 Turbo

1970 Chevrolet El Camino SS 454

1971 De Tomaso Pantera

1982 DeLorean DMC-12

1987 Ford Sierra RS500 Cosworth

1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II

1978 Saab 99 Turbo

1983 Volvo 242 Turbo Evolution

1957 Ferrari 250 California

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen da!! Forza3 er faen meg bedre enn gt5, synes gt5 overlapper en del biler, forza er det maaange gromme biler i forhold til da gt5, japsene har bare tenkt japsebiler denne gangen, off så tragisk! og det verste av alt, er at lydene på både nissan og toyota er bedre enn de andre bilmerkene, hva skjer med det!? Er en grunn til at japsene blir kalt for små, men dumme!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen da!! Forza3 er faen meg bedre enn gt5, synes gt5 overlapper en del biler, forza er det maaange gromme biler i forhold til da gt5, japsene har bare tenkt japsebiler denne gangen, off så tragisk! og det verste av alt, er at lydene på både nissan og toyota er bedre enn de andre bilmerkene, hva skjer med det!? Er en grunn til at japsene blir kalt for små, men dumme!! :roll:

Med andre ord er GT5 dårligere pga. bilutvalget? Latterlig! Forza 3 er ett lett spill å spille, ikke noe problem å mestre drifting etter ett par minutter, litt kjedelig etter min smak, men sikkert derfor det trekker såpass mange personer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord er GT5 dårligere pga. bilutvalget? Latterlig! Forza 3 er ett lett spill å spille, ikke noe problem å mestre drifting etter ett par minutter, litt kjedelig etter min smak, men sikkert derfor det trekker såpass mange personer..

Enig at Forza kan være lettere enn GT5.

Men at det tar et par minutter å mestre driftinga?

Så du vil da på en dag være like god som meg, med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, har ikke xbox selv, og å bli kjempegod tar naturligvis lang tid ;) Men å få til å ligge sidelengs, samt å ikke miste bilen når kontraen kommer, er jo ikke noe problem.. Lånte meg en xbox ett par uker, kjekt spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...