Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du mener vel ikke at han i tillegg skule sust mot deg i samme felt? Dessuten, det var ikke regnfylt der da! Var ikke mange meterene unna da det smalt(på vei til Bærum syk fra Bærums Værk)

Nei! En rutinert sjåfør gjør ikke sånt. Her har lykken vært bedre enn vett og forstand/kjørekunnskaper!

Synd med bilen. "Vitner" er ofte i en possisjon hvor de er meget farget av selve hendelsen og viraket rundt. Var i en stygg møteulykke i sommer og det ble mye vitne prat blandt folk som hadde hørt og sett. De hadde mye å fortelle til politiet. Jeg og fruen kom rett bak i første bil. Alle andre skulle fortelle om ulykken. Tipper de ikke hadde sett en dritt. Tror politiet er god til å skrelle vekk slikt struntprat som at bilen bråker og hadde høy fart. Teknikere finner ut av det!

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nei! En rutinert sjåfør gjør ikke sånt. Her har lykken vært bedre enn vett og forstand/kjørekunnskaper!!

Omg.

Skrevet

Synd med bilen :( !

Håper noen kjøper den opp fra forsikringsselskapet og plukker det som er av heile deler før den blir skrotet. Jeg kan godt gjøre det!

Skrevet
Å hva vet du om at han kjører pizzabil til vanlig? Kunne likeså greit ha vært Martin Schanke som kjørte den bilen. Alle kan gjøre feil, selv vel rutinerte sjåfører.

Nei, det kunne det så langt ifra vært. Alle kan gjøre feil, men rutinerte sjåfører ender ikke i slike situasjoner av den enkle grunnen av at da er de ikke rutinerte sjåfører. Rutinerte førere ender ikke i slike forferdelige tilfeller...

Helt sikkert derfor nettopp Martin Schanke, som kan regnes som en nokså erfaren og rutinert sjåfør kjørte av "veien" innendørs i helga. :lol:

Skrevet
Synd med bilen :( !

Håper noen kjøper den opp fra forsikringsselskapet og plukker det som er av heile deler før den blir skrotet. Jeg kan godt gjøre det!

Jeg også kan godt kjøpe den :D Noen som har reg nr eller vet hvem den uheldige eier er?

Skrevet

Ja skankis var nok som han sa. Rusten! Da er det vel typisk han å ende opp slik! Det er noe han beviste gang på gang i de siste årene han drev på!! Overtenning mer en rust. Hadde nok også her litt overtenning, men hva har det å gjøre med avkjøringen her å gjøre?

Legge hvem er best ballen død her?

Meg bekjent har ikke Schanke bulket en skjerm i voksen alder ute i trafikken.

Pass på så dere ikke kjører dere ihjel er moralen min. Ikke å preike at jeg er prektigere.

Alle kan drite seg ut! Ikke alle gjør det på riksvei midt på dagen.

Jeg har gjort dumme ting selv og kaster stein i glasshus her. Egentlig ikke meningen.

Ønsker bare at folk i bimmere er litt forsiktige og går forran med ett godt eksempel i trafikken, ikke motsatt. Passe på så ikke slikt skjer når man ikke er på bane.

Bilen er eierens til eventuelt forsikringen tar over. Kommer nok på "banen" selv etterhvert. Noe dritt å miste en fin bil slik. Trenger ikke gapestokk.

P

Skrevet

Det er trist at slike biler forsvinner pga uvettig idiot kjøring. Vi får jo håpe det gikk bra med de inni og at de får seg en skrape :!:

Men det skal ikke mye til før man får stempel som idiotkjører. Husker vi skulle kjøre i følge med svigers til hytta, de foran i ferielasta A4 1,6 og jeg å fruen bak i BMWen. Etter en stund orket jeg ikke mer og dro forbi, plus to biler til på en LANG slette. Etter maks 10 sek ringte mobilen til fruen og jeg hørte tydelig ordene "selvmordskjører" "villmannen av en mann du har" og "dyrebar last" osv.

Jeg vil nå heller si det er farligere å sitte på med en som kjører en bil på 1400 kilo pluss bagasje, 102 hk og med innstillingen "ikke presse motoren, maks 4000 omdreininger" og allikevell skal forbi lange trailere i oppover bakke :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...