Gå til innhold

Offisielle bilder av 2010 F10 5 serie sedan

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Dagen før de offisielle bildene av neste generasjon 5 serie sedan skal ut gis det ut noen offisielle teaserbilder av bilens frontparti.. Resten av de offisielle bildene utgis i morgen, 23 November kl 20:00.. Bilen lanseres i Norge 24 Mars 2010..

Du kan følge avkledningen av bilen live på denne linken..

http://www.thomson-webcast.net/de/dispa ... anguage=en

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=324168

q7knduj8sx3cgus9ox36.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Det kan være vanskelig å danne seg ett riktig inntrykk når det kun er så lite man ser, men jeg må ærlig innrømme å si at det ikke vekker noen wow opplevelse ved første øyekast.. Det er jo imidlertid godt mulig at det vekker en slik opplevelse når bilen kles av kl 20:00 i morgen.. Noen 20" og senk er jo uansett ett must og da tror jeg det blir meget bra.. M-sport utgaven er det bare å glede seg til.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det igjen. Alt for store nyrer! Ser ut som kjeften på en hvalhai satt på en torsk :wink:

Nei... den påstanden er jeg faktisk ikke enig i. BMW er jo kjent for nettopp nyrene og enkelte modeller har tidligere også hatt kjempestore nyrer... altså i relasjon til andre samtidige bilmodeller. E24 hadde f.eks en skikkelig offensiv front der de store nyrene som var tiltet fremover (derav "sharknose" betegnelsen) bare understreker at her kommer det en bil som går fort. Tilsvarende også med E32 (V8/V12) og ikke minst E38.

BMW E24

00234.jpg

BMW E32

j3qmlkcpekjeexqfudgf.jpg

BMW E38

00232.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Fredrik, med disse nyrene harmoniserer mye bedre med resten av bilen enn de gjør på den nye femmeren. Og E24 har ikke store nyrer! De er jo mindre enn på E30;)

Jeg kan faktisk huske da E24 stadig ble produsert og fronten inkl. nyrene var helt klart det som ble lagt merke til på den modellen. Ingen andre modeller hadde en tilsvarende aggressiv front på slutten av 70-tallet. Nyrene på E24 er fysisk mye større enn nyrene på en E30.

Jeg tror forøvrig at den nye 5-serien blir temmelig elegant og at E60/61 designmessig plutselig kommer til å se heller amatørmessig ut. BMW hadde aldri en helt heldig hånd med designet på E60/61 og dette kommer til å fremtre i et mer klart lys når den nye 5-serien nå kommer på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir det alla M fronten som er på E60 en i dag blir det nok en veldig

stilfull bil. Hugser når E60 kom,makan til fæl modell av en 5 serie tenkte eg, i dag syns eg det er noe av det fineste lags veien. Tipper det blir noe av det samme med denne modellen, en tilvenning sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir det alla M fronten som er på E60 en i dag blir det nok en veldig

stilfull bil. Hugser når E60 kom,makan til fæl modell av en 5 serie tenkte eg, i dag syns eg det er noe av det fineste lags veien. Tipper det blir noe av det samme med denne modellen, en tilvenning sak.

Ja jeg hadde også samma formening når den kom. men nå syns jeg E60 er den peneste av nyere BMW modeller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var saker :lol: Poenget mitt var bare at nyrene får meg til tenke på nye syveren og det er ikke en god tanke. Jeg mener bilen hadde vært mye penere med mindre nyrer. Det forandrer ikke mitt syn på saken at noen ikke er enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...