Gå til innhold

530D e39, kjempebil eller pengesluk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det karer, skal ta skikkelige bilder i dagslys ja og lage tråd av det. Kjørte den hjem til Haugesund fra Bergen men jeg kunne lett ha kjørt til Haukeli og tilbake :D

Skrevet

Ta deg ein tur til Haukeli og tilbake då vel!!!! :wink: Du hadde fått deg ein kjempetur i detta været, og kunne evt fått tatt deg nokre fine bilete du kunne lagt ut her av bilen din i vinterlege omgjevnader 8) Køyrer sjølv ein 530DAT 2000 mod med 184hk, og er strålande fornøgd :D

Skrevet

Ja det var sannelig en god idè. Fin tur og flotte bilder i snøen, skal prøve på det de nærmeste dagene :D

Skrevet

Godt å se at du ikke lot deg skremme av litt "småpjask" med disse bilene.

Jeg synes hvertfall at begge mine E39'er var knakende gode biler, selv om jeg brukte noen lapper på de.

Angret ikke på å ha kjøpt noen av de. :)

Skrevet

Hei!

Nei kan ikke la meg skremme av litt "småpjask", det må en tåle. Det er en kjøreglede som er helt konge så det veier opp det meste :D

Skrevet

Jeg synes hvertfall at begge mine E39'er var knakende gode biler, selv om jeg brukte noen lapper på de.

Små pjask my ass ;)

Skrevet

Små pjask my ass ;)

Hehe, ja jeg er klar over at du slet en del med din :wink:

Men for meg blir alt annet enn totalt motorhavari, eller havari på automat / steptronic bare småpjask. Jeg har tross alt eid ett par VW. :lol:

Skrevet

Har en 520i... som ikke kan sammenlignes mtp på motor. Men den har snart 300 000 km på telleren. HAr hatt den i 1 år og kjørt 25 000km.

Forrige mnd var den på eu og det kostet meg 2300kr i deler. 1000kr i arbeid. :P

ER storfornøyd så langt og den bruker 0.68 på langkjørning :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...