Lars89 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Her er avatar hvis du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 de er kansje på tide med update Har ikkje brukt bilen siden før jul, så har fått gjort en del med den -Har tatt av foile -Tectyl behandelet den under -Service -Skiftet viftereim og rulle -Skiftet en resirkuleringsventil til varmeapr. -handlet bakrutesenker og org. spoiler på bagasjeluka -Sort grill -Carbon emblem -Sotet sideblinkerane og grøftlysa(ble litt sterkt lys når jeg kjørte me xenon i grøft) -Lakket speila pga. de var sorte Måtte lakke støtfangeren og h.bakdør pga. skade som jeg oppdaget når jeg tok av foilen Bilder: Å stå i lakkbox med 35grader i 4timer var litt slitsomt Lakken var som ny Skaden: Bakfanger sendt til lakk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Litt flere bilder: Fanger montert igjen: Ny hajfinne: Sota blinkers: Sota grøftlys: Sort grill og carbon emblem Kommer nye baklykter mandag.. så da kommer det mer bilden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Nice Hva slags baklykter har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Nice Hva slags baklykter har du bestilt? LED lykter i black design fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Det blir nok veeldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Det blir nok veeldig pent Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Likte den bedre med folie på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh.e90 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Veldig Nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 steik kor mykkje finare fargen e på ekte enn den e på bilda:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Da har jeg tenkt og kjøpe meg sommer felger... Men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe.. eller kom med forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Av de to felgene der hadde jeg valgt de øverste. Men er litt usikker på sorte felger på en sort bil. Da synes jeg hvertfall at bilen må være veldig lav - ha litt "racelook" Har lurt litt på de selv i 20", men tror bilen er for høy.. Hva med bmw performance-felgene da (313)? Jeg synes de er fine. Men, om du skulle finne på å velge de underste felgene så har jeg et sett til salgs som er strøkne og rullet ca 5000km for 9000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Min mening er at Breytonhjulene bli for mørke på en så mørk bil. Ja de har et rått design, men de blir sikkert litt for anomyme. Ville heller valgt disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Av de to felgene der hadde jeg valgt de øverste. Men er litt usikker på sorte felger på en sort bil. Da synes jeg hvertfall at bilen må være veldig lav - ha litt "racelook" Har lurt litt på de selv i 20", men tror bilen er for høy..Hva med bmw performance-felgene da (313)? Jeg synes de er fine. Men, om du skulle finne på å velge de underste felgene så har jeg et sett til salgs som er strøkne og rullet ca 5000km for 9000,- Har du bilde av de felgene du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 hva syns dere om desse da? de er same farge som på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå