Gå til innhold

mAZE's sin 1989 325 mtech2.

mAZE
 Share

Gull eller sølv senter?  

25 stemmer

1. 1. Skal jeg lakke senter i gull eller ha det i sølv?

• Gull
      13
    • Sølv
      12

Anbefalte innlegg

• 2 months later...

Har vært lite aktivitet her inne i år, har da faktisk ikke brukt bilen mer enn en tur hjem fra biltilsynet i år. :) (Hadde en kompis som kjørte den til biltilsynet).. Så i år har jeg faktisk ikke brukt den mer enn 4mil ca... Så bruker ikke opp bilen for å si det slik...

Har da heller ikke fått tatt noen skikkelig bilder av den i år, men har da tatt ett par som jeg tok i ferien når jeg holdt på med litt utbedring av det rundt der bilen står.. Her er det ene jeg har tatt av bilen i år:

u6ovhimbipck0s6ufl3p.jpg

Og noen bilder av det som skjer rundt bilen:

kss2vvmynm5sxae807xy.jpg

uepht89t3mwgcf3p4js5.jpg

ywssrk5lronvozhrgx7o.jpg

suys0agl3p81h0ro7go8.jpg

wduvt7p8x56rsyimozb6.jpg

wyogmvmve3xlxuzvzgdg.jpg

5by7odlfgg7qgza0d56r.jpg

5r9u1txx1ksq7hf0r7vb.jpg

1v7u8t4cw361zs82e95q.jpg

Og så langt er vi enn så lenge. Hele ferien i år gikk da med til å gjøre i stand til snikkeren. Men nå er da heldigvis det meste klart. Mangler bare å grave ferdig spillvannet. :) Og neste år kommer det bilder av hvordan låven som er på tomta blir til en diger garasje.. Da skal bmw'n kose seg da... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Å jo da, ikke umulig at det skjer noe i vinter eller til sommeren igjen. Veldig avhengig av hvor mye garasjen kommer til å koste. Har begynt å sette av litt penger til avgiften.

Om jeg såklart ikke får ett bud på den som jeg ikke kan si nei til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Uff ja, er alt for dårlig med å få ut noe bilder. Men ettersom jeg mest sannsynlig får på skilter i år, og kommer endelig til å bo der bilen står, så blir det nok fler bilder i år.

vi skal få til en film/photo-shot iløpet av året FTE. Jeg har planer om hvordan en evt film skal være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...