Jay-O Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Alpineweiss og Titansilber her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Skal lakke min E30 m-tech 2, den er lachssilber, men vil ha en mer spennende farge. Noen tips til grå farge til E30?Liker godt Helge vik sin, men det er vel selvmix. Ville behold den lachssilber jeg. Helge vik sin var jo i utgangspunktet lachssilber. Men han har lakkert den i en litt mørkere nyanse med litt blå-skjær i. Tror også det er en original grå-farge.. Lachssilber ftw! Men kan ikke klage på fargen han har nå heller Den ser kanskje bra ut på bilde, men i virkeligheten er lachssilber ganske daff og kjedelig med lite dybde i fargen. Noen som har bilde av originale grå farger som kunne vært fin på E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Ingen? Tiden for lakk begynner å nærme seg. Har sett på Arktisgrau, men litt usikker fremdeles, kom gjerne med bilder av gråfarger på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Ingen? Tiden for lakk begynner å nærme seg.Har sett på Arktisgrau, men litt usikker fremdeles, kom gjerne med bilder av gråfarger på E30 Space grey er en fin farge BMW har også en annen fin grå farge, men jeg kommer ikke på hva den heter.. Det går en BMW her i Ålesund med denne fargen.. Den har et slags grønn skjær i seg i sol lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Nå må dere ikke basere fargevalget utifra bilder mener jeg, da inntrykket mitt av den imolarot e39, lemansblau e39 og den røde e46en har fått endret kontrast og fargenivå slik at bildet skal se best mulig ut. Det røper seg litt hvor dere ser farger på omgivelsene (feks gresset i overskyet vær) eller blåfargen på veggen. Stikk heller til en forhandler, på diverse treff ol for å se fargen i virkeligheten. Min mening er også at en BMW skal ha farge valgt av et orginalt fargekart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Da slår jeg et slag for Daytona violet Andre fine er jo Space grey, estoril blau og orient blau metallic Liker også en del av rødfargene men de blir jo så fort blasse, svart er jo også pent men blir jo full av godt synlige vaskeriper i direkte sollys bare etter et par år Så må jeg jo si at det er veldig mange som plutselig liker hvite biler etter at det ble "motefargen". For fem år siden så fnyste jo alle og en hver av hvite biler. Dog er det noen få som kler hvitt men det fins jo uansett altids et bedre alternativ en hvitt, det er nå min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Her er fin blå farge Atlantis Blue.. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=312294 Jeg klarer ikke å velge en favoritt farge.. Det er så mye å velge i hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Spacegrau er en utrolig fin farge! Noen flere eksempler på fine gråfarger, gjerne på E30? Arktis grau har preg av blå og grønn, kanskje den du mener? Kom med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Jeg liker Marrakersch braun... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Spacegrau er en utrolig fin farge!Noen flere eksempler på fine gråfarger, gjerne på E30? Arktis grau har preg av blå og grønn, kanskje den du mener? Kom med bilder Jeg har den fargen du snakker om på min bil, koden er 269 men i mitt vognkort står det arcticus grau ikke arktisgrau Du har ikke vurdert stratusgrau som Frode D f.eks. her på forumet har ? Meget tøff farge. Arcticus grau er en fin farge også, men kunne vært litt mørkere men de kan lakkerere alltid ordne. Her er noen bilder vi tok i lag sånn du kan se begge : http://bmwguiden.no/forum/viewtopic.php ... 337ac7b84b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Spacegrau er en utrolig fin farge!Noen flere eksempler på fine gråfarger, gjerne på E30? Arktis grau har preg av blå og grønn, kanskje den du mener? Kom med bilder Nei det er ikke Arktis grau jeg mener, har prøvd å finne ut av det å jeg tror det er Sparkling Graphite. Bilen er en E46 320CD Individual. Men uansett, her er en link jeg kom over med lakk kode, navn og bilder Kan vær grei å ha.. http://www.m3resource.com/downloads/BMW ... 0Codes.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Se her ja Blir ikke mindre usikker nå akkurat, men jeg ser at de svarte detaljene forsvinner litt i E46`n. Jeg skal ha mørk optikk på min..hmm. Vanskelig valg dette her, bare pøs på med mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Imolarot og Montrealblau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 kunne overlevd med et utseende som dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Oriental blau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå