flobben Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Et nytt bilde tatt av meg siden bilen nå er kommet i mine hender. Ja da har jeg endelig kommer til fornuft og invistert i tyskbil, nærmere bestemt e90 318d 09 modell. Bilen har vært noe form for demobil hos Bilia, og har rullet den store sum av 25km. Noen bilder fra annonsen, da den ikke er klar for overlevering før mandag. Med vinterfelgene Av utstyr så har den comfortpakke, m-ratt,xenon, mørkeruter og litt til. I tillegg så var det ikke aktuelt å rulle rundt på 16" vinterhjul,så den blir levert med 17" felger, husker ikke modell. Sommerhjul som blir levert med bilen er 16" så må nok bruke vinteren på å få tak i et sett 19" Andre planer er å få chrom i grillen, siden bilen er en chromeline, vurderer også i tillegg å gjøre siderutene foran noe mørkere. Så får vi bare håpe at overgangen fra bensinturbo til diesel ikke blir alt for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 fine planer du har satt deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 E90 LCI er lekre biler som sluker felger. 20-tommere passer perfekt Hvilken bensinturbo hadde du før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 E90 LCI er lekre biler som sluker felger. 20-tommere passer perfekt Hvilken bensinturbo hadde du før? hadde en volvo s60 2.0t som var justert noe opp, så det vil si at jeg går ned ca 100hk og momentet blir vel noe av det samme. Nå har jeg faktisk ikke prøvekjørt Bmw´n Men jeg regner med at siden det er tysk bil fra Bayern så kan man ikke bli skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Grattis med BMW. Jeg snuser selv etter en slik bil (stasjonsvogn) Sett litt på tråden din på volvo forumet. Tok de innbytte i Volvoen ? Eller solgt privat? Tror neppe BMW skuffer selv med mindre hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Grattis med BMW. Jeg snuser selv etter en slik bil (stasjonsvogn) Sett litt på tråden din på volvo forumet. Tok de innbytte i Volvoen ? Eller solgt privat? Tror neppe BMW skuffer selv med mindre hk. Ble innbytte til slutt da det ikke akkurat er noe marked for S60 fortiden. Skjønte det sånn at bruktbilmarkedet var helt dødt fortiden(kompis som er selger på Bilia Follo). S60 går rett videre til oppkjøper etter hva jeg forstod. Sikkert fått en del mer for den hvis jeg hadde solgt den privat, men den har stått ute lenge og ikke noe respons i det hele tatt på 145,- så da regnet jeg med at jeg sikkert hadde måtte ned i 120,- for å få solgt. Da var det like greit at de tok innbytte siden den resterende tapet ikke er så mye i forhold til at jeg da slipper alt ansvar og styr med salg selv. Har prøvekjørt litt forskjellige BMW tidligere så er ikke redd for å bli skuffet, men litt forskjell blir det nok med 100 hk mindre. Men med tanke på at jeg stort sett står og dunker i køen gjennom Oslo så skulle man vel klare å overleve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 da er orderen lagt inn på dioder.no og nye pærer til AE er bestilt, så håper det blir bra. http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_244_284&products_id=1332 Når det gjelder tåkelampene foran er det noe som veit hvordan pærer det sitter der? Siden jeg ikke har fått bilen ennå så får jeg ikke sjekka selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 H11 i tåkelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 H11 i tåkelysa tusen takk, da er Xenon bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 da er orderen lagt inn på dioder.no og nye pærer til AE er bestilt, så håper det blir bra. http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_244_284&products_id=1332 Når det gjelder tåkelampene foran er det noe som veit hvordan pærer det sitter der? Siden jeg ikke har fått bilen ennå så får jeg ikke sjekka selv Gratulerer med flott e90. Men de LED pærene passer ikke på e90 LCI, bare pre-LCI e90/91. Du trenger H8 pærer til AE. Og tåkelysene er H8 35W, ikke h11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 da er orderen lagt inn på dioder.no og nye pærer til AE er bestilt, så håper det blir bra. http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_244_284&products_id=1332 Når det gjelder tåkelampene foran er det noe som veit hvordan pærer det sitter der? Siden jeg ikke har fått bilen ennå så får jeg ikke sjekka selv Gratulerer med flott e90. Men de LED pærene passer ikke på e90 LCI, bare pre-LCI e90/91. Du trenger H8 pærer til AE. Og tåkelysene er H8 35W, ikke h11. Tusen takk E.H.D, da har jeg sendt en forespørsel til dioder.no om de kan endre bestillingen. Så da håper jeg det går i orden. Må også bare si at din bil er bare helt nydelig, peneste e90 jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Tipper du gleder deg til i morgen? Gratulerer med ny bil. Har hatt lyst på en 318d en stund nå, men pengboken spiller ikke på lag for tiden. Du får oppdatere oss om hvilet førsteinntrykk bilen gir deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Tipper du gleder deg til i morgen? Gratulerer med ny bil. Har hatt lyst på en 318d en stund nå, men pengboken spiller ikke på lag for tiden. Du får oppdatere oss om hvilet førsteinntrykk bilen gir deg. Kan ikke si noe annet en at nattesøvnen er forringet ganske mye de siste nettene Skal komme med full oppdatering og slenge inn noen bilder samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Du blir nok ikkje skuffet. Sterk motor som lett kan skremmast opp litt..dersom ein blir lei... Fin bil! Eg ville gått for performance grillen i staden for chrome/chrome, men dersom bilen har chromelister, så passer det kanskje best med chrome... Mange flotte 19" sett å få tak i for tida... Både gs og schiedmann har pakker som passer bilen bra. Skal man slå på stortromma så har wheeldude i usa også feite hjul dersom ein tør å ta sjansen på frakt/osv...Står at dei sender til Europa... Driver sjæl å snuser litt på Linea Corse lemans hjul. Men er svært usikker på om det lønner seg å bestille fra junaiten nå... Blir vel til at eg beheld dei bbshjula som står på nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Congratz! Har selv en E92 som jeg fikk for 2 mnd. siden, superfornøyd! Hvorfor er det 16¨ på sommer når bilen har m-pakke..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå