flobben Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Da var bilen hentet. Føles en del tightere i giringen og det er vel ikke noe annet en veldig bra. Motortvarmer er montert, uttaket ble plassert rett ved siden av venstre tåkelys, så veldig diskre plassering. Skal se om jeg klarer å rote meg til et bilde av det. Så alt i alt veldig fornøyd til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Herlig bil du har der. Skal si det gjorde seg med svarte nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Etter en uke på salete Osloveier er bilen blitt mer grå en sort og det måtte gjøres noe mer nå da helgen ankom og jeg hadde litt tid til å dra fra vann og såpe. utgangspunkt med forvask/avfettning resultatet, fordi som er observante står det en ganske brukbar bil i bakgrunn, 996 turbo kontakten til defa. Vanskelig å se, vanskelig å plugge kontakt inn i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 siden abonnementet for snø er sagt opp for denne sesongen så ble interessen for å få på dekk som passer for sesongen stort. Prosessen når bilen endelig bar sluppet ned på bakken..... står heldigvis på fjærene Slutt resultatet. Skal få til noen bedre bilder, men kan si det sånn, spacer er ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 ...men et senkesett hadde vært å anbefale hvis du ikke ønsker å kjøre SUV Jeg liker ikke felger med svart senter, særlig ikke på sorte biler, men så lenge du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 hehe... senkesett hadde helt sikkert hjulpet, men mistenker at den blir sånn som den er nå en stund. Vet at 99% her inne mener den skulle vært sluppet ned mer, men jeg lukker ørene. Når det gjelder svartsenter har jeg vært litt i tvil, men når jeg så resultatet så ble jeg veldig fornøyd og angrer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Flere bilder, rein bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Ble jo bra det, men få på senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 jeg har også svart bil (foreløpig) og skal imorgen ha på ganske like felger som du har - er egentlig veldig skeptisk for at alt blir altfor svart, men det så veldig fint ut på din bil Deilig med sommersko? Gleder meg til å bli kvitt pigg-dekk lyden når man kjører med vinduet nede og nyter våren. Ps hiv på litt senk, ellers så kommer folk til å mase om dette i åresvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Jeg digger mørke biler med mørke felger, men da skal det IKKE være sølvkant. Men det er hva jeg syntes da : ) Ellers var det en pen bil, og svarte nyrer gjør MYE på en bimmer altså! : ) Nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Da har jeg hatt tre stykk i bilen og det subber i alle fall ikke da heller. Og jada dette med senke sett, kommer vel til å høre det fra alt og alle. Skal ta det opp til vurdering. Deilig å ha sommersko på igjen også, mye bedre å kjøre med, selv om det blir litt mer støy. Komfort forskjellen fra 17 runfalt til 19 er nesten ikke merkbar heller, men utrolig mye bedre å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 møtte en kompis i dag, tok noen kjappe bilder av bilene våre sammen. Når jeg ser begge to vedsiden av hverandre så må jeg vel si at den grå med m-pakke ser tøffere ut en min svarte. Ble også litt overrasket over hvor godt den 316i gikk. Opp skulleruddumpa gikk de jevngodt. Trodde faktisk at 318d skulle klare å ta en 316i. den grå er forøvrig til salgs. finn annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Hmm, det var merkelig! Jeg lånte en 316i en dag min 318d var på verksted, og jeg synes at den var vanvittig dau! Man kunne gire ned og gire ned, men det skjedde ikke noe. Så min erfaring er at 318d er vesentlig kvikkere. Om ikke jeg husker feil så skrev du noe om forbruket til bilen din tidligere i tråden og også det synes jeg virket veldig høyt! Min 318d ligger på 0.5-0.55 på blandet kjøring. Så synes din virker både slapp og tørst. Kanskje der er noe galt med den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Hmm, det var merkelig!Jeg lånte en 316i en dag min 318d var på verksted, og jeg synes at den var vanvittig dau! Man kunne gire ned og gire ned, men det skjedde ikke noe. Så min erfaring er at 318d er vesentlig kvikkere. Om ikke jeg husker feil så skrev du noe om forbruket til bilen din tidligere i tråden og også det synes jeg virket veldig høyt! Min 318d ligger på 0.5-0.55 på blandet kjøring. Så synes din virker både slapp og tørst. Kanskje der er noe galt med den?? hmm... begynner å lure litt jeg også, var på langkjøring (Oslo-Elverum-Oslo) og snittet ble kun 0.52 og det med ganske pen kjøring i alle fall hjem. Nå vet jeg ikke om 19" hjul drar opp veldig mye på forbruket, mens synes også at det virker litt høyt. Snakket med selger(god kompis, han som eier den grå) om dette, og han mener det mest sannsylig er fordi bilen ikke er ordentlig innkjørt ennå.(7000km) Han mente den først normalt slipper på 10-15.000. Hvor langt har din 318d gått? Nå skal det også sies at vi hadde begge flatt jern. Han har 122hk og litt mindre kilo så vet ikke helt hvor mye bedre 318d bør gå når man presser absolutt maks. Fordi det er ikke noe tvil om at min er mye sterkere i registeret. Ellers så leker jeg litt med tanken om en liten justering fra Hartge for tiden. Det er litt dyrt, men blir jo lovet 170hm og 350nm noe jeg vil tro hjelper betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hmm, 0,52 er jo ikke steingalt da. Dersom man har litt fart då stiger det ganske betraktlig i forhold til om man ligger i 70. Men noe høyt var det nok. Jeg ha og 19", men merker lite forskjell på forbruket i forhold til på vinterlekk. Men der er det jo veldig forskjell fra dekkmerke til dekkmerke. Jeg har kjørt min '08 mod 111000km nå så min er godt innkjørt! Du vil nok merke forskjell når din blir innkjørt - blir kvikkere da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå