Otis Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Det stemmer det ja, mht motorhavari. Men tja, noen merker en forskjell på EGR ventilen når den er utkoblet, mens andre gjør det ikke. Jeg merker at den nøler litt mer med EGR tilkoblet, i tillegg til at den føles mer kvikk og sterk på lave turtall. Fra og med 1800 omdr så mener je at EGR kobles ut.
SPEED Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Gode/dårlige erfaringer med verksteder i Bergensområdet? Noen kompetente "mekkere" på forumet?
CrZyWiz Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Tipper LMM jeg også. Du kan ikke bare si at LMM er ok fordi den ikke utløste feilmelding på diagnose. Prøv med en annen LMM før du gjetter på noe, å kaster bort penger på deler.
SPEED Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Det er en kjent sak at LMM på 136 hk er dårlig,min er skiftet til ny type og programert. Bilen går svært godt ved pådragg.Drar fort opp på maks turtall, og automatkassa girer mykt. Merkeverstedet i Bergen som tok diagnose og prøvekjørte bilen "trodde" at en rengjøring av tidligere nevnte deler kunne være "en plass og starte".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå