mAZE Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Som lovet for en stund siden, her er endelig rallycross-prosjektet jeg er med på. Bilen blir å finne i Super Nasjonal Klasse 3 neste år. Kommer til å oppdatere med masse bilder ettersom ting går fremover, først bare ett par tre bilder av hva som kom inn i garasjen... Er litt å sette fingrene i. Heldigvis har jeg ikke mye med det å gjøre. Har da ikke skrevet hva bilen er, hehe, men det regner jeg faktisk med at folk ser. Mye jobb i vinter her...
mAZE Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Nei, er ikke det gitt.. hehe. Ja tror dette kommer til å bli meget rått.
Lars89 Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Tenker mi heller sier E82 Ser spennende ut! Hvilken motor skal ned i denne? Volvo, S14, S50?
S. Gunstad Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Tøft! Arti å se at ikke alle bygg begynner med å sveise rust Hadde vært interessant å fulgt byggingen av denne! (Les: Hold oss oppdatert)
[space] Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 1-serie coupe! Her gjenstår noen timer jobbing ser jeg!
mAZE Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Er nok som Lars89 mumler om her.. En E82. E92 blir for digert vettu. hehe. Vekt vekt vekt. Dessverre egentlig, så kommer det en Volvo motor nedi der. Da det er det vi har kjørt med til nå. Men tilgjengjeld er det jo rundt 370 sugehester, så funker gjør det jo. Som sagt, kommer masse bilder utover.
RoaldJ Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 grisehjerte velvel.. her skal det følges med uansett
Yngvejos Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Er det et fabrikksnytt råkarosseri du har handla deg?
Yngvejos Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Det må være deilig å skru på ett helt nytt og ubrukt karosseri. Blir det å bruke originalt hjuloppheng, eller skal du fabrikkere selv? Dette skal jeg følge med på.
e30 tic Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 morro med slike prosjekt her på bimmers. det meste i understellet blir vel 240 og selholm her eller? hvilken motor skal i? 3l 16v? jeg er litt spent på hvem som skal ratte denne? skrur litt RC bil jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå