BMWBølla Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Om jeg går for soting / toning så blir det hele veien fram hvertfall, synes det ser litt uferdig ut om det blir for stort skille.. Særlig på coupe kanskje.. Hva betaler du? (Har forresten automatisk blendbare speil hele veien, inn- og utvendig, så det er ikke noe problem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Gratulerer med nydelig bil! Tøft med hvit! Jeg vet ikke hva det koster å sote alle rutene, men for framvinduene mine skulle et solfilmfirma her på lillehammer ha 1500,- De mente også at de kunne matche orginal toninga på bakrutene. så om man kan si 750 pr rute blir det sikkert ikke mye feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Gratulerer med flott bil Synes du skal gå for BBS LM felger.. eller BBS LM replicas da de orginale koster en del Var jo postet noen bilder tidlig i tråden med de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Angående prisen på 750 per rute, så er ikke det noe veldig upris, men godt mulig å få det noe billigere. Jeg betalte 1200 for mine sideruter foran + stripa i frontruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 BBS LM hadde vært snacks! Får se ann "må ha faktor" til vår / sommer'n Toning vil frua ha så da blir det vel fort til det vel..? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 har forresten et sett med disse liggendes http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_244_284&products_id=1502 hvis det er interessant. Hvis du trenger tilbud på soting så har jeg også et telefonnummer du kan ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Tror de gullfelgene til GS også hadde gjort seg bra Skikkelig lekkert interiør Siklet litt til den e90post-tråden med hvite e92 i sta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Tips til hjul: BMW performance style 313 i 19". Sikler på disse selv til 1-eren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 Flobben, er det fort gjort å montere de? Usikker på om jeg synes det er så viktig men.. Vi burde jo forresten tatt en photoshoot med bilene våre en gang, du bor i Ski området..? Space, takk, fornøyd med interiøret, ser kulere ut i virkeligheten også med de blå kontrast sømmene og mørke alu. listene.. Og mye fete E92 i usa ja! (e90post.com) 313 er helt råe orginal felger! Men liker mine 225 i 19 også, syns de kler bilen godt.. Mye vask men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Hvis det var pærene du tenkte på, så brukte jeg fem minutter på min. Bare å skru av et lite deksel bak så var det bare å skru pæren ut. Sikkert samme løsningen på e92 som på e90. Trenger de uansett ikke, så kan likså godt gi de bort i stedet for at de ligger og støver ned. Bor på Lambertseter i Oslo så er ikke lange veien til Ski. Det burde absolutt være mulig med en lite fotoshoot, men bør bli litt tørrere på veien, da bilen omtrent er like møkkete igjen når du kommer ut fra vaskehallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hadde satt stor pris på å få de såklart! Er kanskje litt kult på hvit bil med hvite / blå angeleyes..? Jeg drar på 2-ukers ferie fra fredag, men om du fortsatt har de liggende når jeg kommer hjem så kan jeg gjerne hente de på Lambertseter.. Enig med tørre veier ja, OG sommerhjul, så vår / sommer hadde jo vært greit.. Tøft med sort E90 og hvit E92, hadde blitt tøffe bilder det! Black & White Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofolie Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Grattis med fet bil Hva med å foliere hele eller deler av bilen, det gjør den sinnsykt tøff. Se på BMW`n i fotogalleriet eller klikk på linken til nybakken foto på linken som følger: www.autofolie.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofolie Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Sjekk ut www.autofolie.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofolie Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 2009 320 CDA Xdrive med transparent steinsprutfolie over hele bilen, solfilm på vinduene og 19" sommer. Senket og chippet hos SAM i Göteborg. Har nå lagt Karbon folie på tak, speil, i nyrene og på diffuseren bak, 18" på vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Da var sorte nyrer og spoiler endelig på Har tenkt på å få på dobbel Hartge eksos.. Skulle gjerne sett noen bilder av en E92 med de om noen har..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå