Mikael-B Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Amerikanske lykter er ikke at det lyser nei? Dette er det de kaller amerikanske lykter, selvom det er mulig å få kjøpt disse nye i Norge og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Det er feil. Disse amerikanske lysene har sidemarkeringslys i form av en eller to dioder som er plassert nederst i blinklysglasset. Om det er orange eller hvite har ingenting med amerikanske eller europeisk da man selv kunne velge om man ville ha orange eller hvite blinklys ved bestilling i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 ikke på E39 vel. diodene kom på E60. har gått gjennom ETK (http://www.realoem.com) og ingen E39 US modeller har dioder i lykta såvidt jeg kan se. er bare et svakt lys i blinklys pæren på de amerikanske bilene. samme skjer med de europeiske bilene om man tar ut parklyspæren.( muligens ikke på de første modellene) Front position lamps (parking lamps, standing lamps)Nighttime standing-vehicle conspicuity to the front is provided by front position lamps, known as parking lamps or parking lights in North America. The front position lamps may emit white or amber light in North America; elsewhere in the world they must emit only white light. her står det at i nordamerika kan biler ha gult eller hvitt parklys. derfor har mange biler svakt opplyste blinklys (gult) istedefor vanlig hvite parklys. siden svakt lysende blinklys er tillatt som parklys kunn i usa så blir det ommtalt som amerikanske lys. her er en amerikansk bil med gule parklys. og de hvite lyser ikke slik som de gjør her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Igjen - er det noen mulighet for å få noen nærbilder av eksosen, møkkete eller ei? det er det absolutt, har bare vært veldig hektisk her, kona er i london, så jeg er alene med 2 gutter en på 7 mnd og en på 2år og 5mnd... men skal prøve å få tatt noen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Fin denne bilen altså! Får mer og mer lyst på E39 igjen..! Eksosen var pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Heldig kid i baksete der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 hehe eldste gutten på 2 og ett halvt år blir skuffa om vi ikke skal kjøre 540... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Lekkert med eksosen. Nå fikk jeg skikkelig lyst på Supersprint. Kjøpte du adaptersettet i tillegg eller nøyde du deg kun med bakpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 jeg kjøpte bakpotte og røret som erstatter den mellomste potta... ble veldig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 lykte lister/senkere eller ikke?? jeg har liggende ferdig lakkerte men litt usikker på om det er finest med eller uten, hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Drit i de, blir mye finere uten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 UTEN. Ser billig og rånete ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Helt enig med de andre her, lyktesenkere er ikke no særlig på en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 lykte lister/senkere eller ikke?? jeg har liggende ferdig lakkerte men litt usikker på om det er finest med eller uten, hva mener dere? Hvis du synes det er pent, så synes jeg du skal gå for det men fin e39 dette ja Edit: leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå