Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Takker :) Blir litt vemodig å kvitte seg med den, men en gang må man bare gjøre d. Har aldri hatt en bil så lenge som denne, over 6 år. Jeg håper noen andre vil fortsette å ta seg av og stelle med bilen videre :)

Det er ikke sånn at jeg må selge, så det har ikke noe å si om det tar litt tid å få solgt den.

Blir ikke noe nytt prosjekt med det første heller.. tror jeg :P

Regner med å selge e46'n også etterhvert. Tenker å gå i en mere "miljøvennlig" rettning :P

Var å prøvekjørte i3 for en tid tilbake, så kansje det blir en ny pendlerbil om ikke så lenge, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

så da var den borte : O  blir savnet for stort så har jeg 730n du kan få billig hehe.  kunnet godt tenkt meg den bilen der altså!  men siden jeg oppgraderte til enebolig i sommer så blir det en stund til jeg kan ha slik bil igjen.  alle penga går nå til oppussing.  kjedelig, men smart.

 

har en tvist med han som kjøpte min også nå, han reklamerer på den..  så får se hvordan det går.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noen flere e38'er på meg på en stund tror jeg. Kansje jeg skaffer meg en B12 6.0 en vakker dag :P Men det blir et godt stykke frem i tid.

Bolig er det alltid mer fornuftig å investere i i forhold til bil :) Men er man bilentusiast, så er det ikke altid like lett å tenke fornuftig.

Å komme i tvist pga et bilsalg/kjøp er alltid kjedelig. Det er viktig å sette seg inn i hvilke rettigheter man har både som kjøper såvel som selger. Ved kjøp av bil fra privatperson er det Kjøpsloven som gjelder. Det er også lurt å ta en titt på hva forbrukerrådet sier om dette.

http://www.forbrukerradet.no/forside/bil/kjop-og-salg-av-bil/misfornoyd-med-kjop/#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...