Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
Hvordan er det å kjøre med iPhonen stående? Vil den ikke gynge frem og tilbake? Og står den ikke litt i veien? Tror jeg hadde klinket hardt til den visst den hadde stått sånn som det i bilen min. Noe som hadde resultert i knusing av både dock og iPhone :P

Synes dockingen fungerer fint så langt :) Har inntrykk av at den står ganske godt egentlig. Men tiden vil vise.

Grunnen til at jeg valgte spec dock er at løsningen ser original ut, og diskre. Det finnes mange andre docking løsninger til bil, som sikkert fungerer bedre, og holder iPhone sikrere. Det er som regel holdere man må skru fast i dash'en på et eller annet vis, og det er helt uaktuelt for min del.

Jeg har heldigvis automatgir, så jeg trenger ikke vifte så mye med høyrehånda rundt midtkonsollen :P Så iPhonen står trygt der sånn sett.

Dessuten kan jeg skyve midtarmlenet bort til iPhonen:

ww3qnirnc5ri85bed2ws.jpg

Ved behov kan jeg også koble til en dock-extender:

he2nyhadgnpukzb8lmkc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve spec-dock'en er egentlig bare en forlengerkabel. Den er ca 1m lang og har en 30pins hun dock connector i enden. Kablene videre har jeg lagt gjennom midtkonsollen, under teppe som ligger over kardangtunnelen, opp under baksetet, opp seteryggen helt på venstre side, under hatthylle og gjennom en gjennomføring og ut i bagasjerommet til området der cd-veksler sto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...