740AV Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Takk for d Det var kansje deg som kjørte forbi da jeg sto å fylte bensin der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Takk for d Det var kansje deg som kjørte forbi da jeg sto å fylte bensin der? Stemmer Tok en tur rundt den "trafikkøya" der, for å glane litt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Monterte Spec Dock til min iPhone 4 idag, som selvsagt er koblet opp imot gw300. Koblet opp imot videomodulen i tillegg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Nydelig bil! Perfekt fargekombinasjon Flott bli:,7 serie passe Alpina hjul så utrolig bra må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Hvordan er det å kjøre med iPhonen stående? Vil den ikke gynge frem og tilbake? Og står den ikke litt i veien? Tror jeg hadde klinket hardt til den visst den hadde stått sånn som det i bilen min. Noe som hadde resultert i knusing av både dock og iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 strøkent ble litt ryddigere nå enn med de kablene du hadde der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Hvordan er det å kjøre med iPhonen stående? Vil den ikke gynge frem og tilbake? Og står den ikke litt i veien? Tror jeg hadde klinket hardt til den visst den hadde stått sånn som det i bilen min. Noe som hadde resultert i knusing av både dock og iPhone Synes dockingen fungerer fint så langt Har inntrykk av at den står ganske godt egentlig. Men tiden vil vise. Grunnen til at jeg valgte spec dock er at løsningen ser original ut, og diskre. Det finnes mange andre docking løsninger til bil, som sikkert fungerer bedre, og holder iPhone sikrere. Det er som regel holdere man må skru fast i dash'en på et eller annet vis, og det er helt uaktuelt for min del. Jeg har heldigvis automatgir, så jeg trenger ikke vifte så mye med høyrehånda rundt midtkonsollen Så iPhonen står trygt der sånn sett. Dessuten kan jeg skyve midtarmlenet bort til iPhonen: Ved behov kan jeg også koble til en dock-extender: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 hvor har du kjøpt den docking saken hen? er på jakt etter noe fornuftig og bruke askebegeret til selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 http://www.specdock.com/ Ble egentlig litt i dyreste laget, men men.. 1100kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Fy faen så tøft! Hvordan ligger kablene til denne docken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Selve spec-dock'en er egentlig bare en forlengerkabel. Den er ca 1m lang og har en 30pins hun dock connector i enden. Kablene videre har jeg lagt gjennom midtkonsollen, under teppe som ligger over kardangtunnelen, opp under baksetet, opp seteryggen helt på venstre side, under hatthylle og gjennom en gjennomføring og ut i bagasjerommet til området der cd-veksler sto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Kan du si meg va denne R/T knappen er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Har med telefon å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Okei Må få fiksa telefonen i bilen og deretter tvilling-sim, sikringa smeller når jeg setter i, så er jo noe tull i ledningsnettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe meg et Alpina ratt http://www.ebay.com/itm/Orig-ALPINA-B10 ... 4471wt_821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå