Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Noen bilder tatt i dag :)

DSC02946.jpg

Bilde002-1.jpg

Bilde001.jpg

DSC02964.jpg

DSC02953.jpg

DSC02943.jpg

Ikke beste kvalitet på bildene men..

Har faktisk brukt bilen en del disse finværsdagene :D

Bilen er snart klar for å gå i hi for vinteren :)

Skal legge om til vinterdekk alikevell før den parkeres , sånn at den har noe å stå på i vinter og sånn at sommerdekkene ikke blir deformert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå fått instalert navi oppgraderingen og det fungerer optimalt :D dette kan du!

lurt å sette bilen på noen gamle dekk om vinteren ja,,, jeg bruker å sette den på bukker på jekkefestene og 4 extra bukker på bærearmene for å avlaste foringene så di ikke henger i spenn nedover:) få bilen opp ifra fuktig garasjegulv er også lurt:)

anngående blanke lister så ville jeg prøvd med en anen list først... men jeg har tro på att det kan bli bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke de gamle listene uten pdc til å teste med da?

en ting jeg kommer på, er at du kunnet fjernet skiltramma :D har tenkt på dette selv. borrelås el noe..

Du tenker på å montere den enkle lista som di har noen steder i usa i stedet for skiltramma? Får ikke til å legge ut noen bilder her nå, men jeg tror jeg vet hva du mener :)

Hadde ikke vært så dumt det nei i såfall.

Tror jeg skal ha di listene uten pdc hull liggende, men jeg er sannelig ikke sikker. Tror kansje jeg kasta di i sommer :?

Jeg har noe blank sort folie liggende også, kansje jeg skal prøve litt med den :)

har nå fått instalert navi oppgraderingen og det fungerer optimalt :D dette kan du!

lurt å sette bilen på noen gamle dekk om vinteren ja,,, jeg bruker å sette den på bukker på jekkefestene og 4 extra bukker på bærearmene for å avlaste foringene så di ikke henger i spenn nedover:) få bilen opp ifra fuktig garasjegulv er også lurt:)

anngående blanke lister så ville jeg prøvd med en anen list først... men jeg har tro på att det kan bli bra:)

M5 logoen ble bra? :D Driver og forsker litt på diverse andre navi modifiseringer, men er litt redd for å prøve di i virkeligheten. Skulle hatt en slags emulator for å testet softwaren før man evt. prøvde den i bilen.

Skal prøve på litt foliering i morgen tenker jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, enten å ta bort den skiltramma som står på fangeren, slik som us bilene har, og feste skiltet med borrelås. evt beholde ramma som står på fangeren, men ta bort ramma på selve skiltet og bruk borrelås istedet. samme bak og. bare en idè fra meg.. vet ikke hvordan de blir men....

us-fanger

IMAG0041.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...