Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

jeg fjerna skiltrammen og festa skiltet med borrelås. funka bra det.

har du vurdert og fjerne 740IL merket bak?

eventuelt endre til 740LI merket fra E66?

65 har løse bokstaver, de henger ikke sammen slik som på 38. og er derfor litt penere. bare bytte om plassene på L og I for og få IL :P

E38

98BMW740il_145k_emblem2.JPG

E66

$(KGrHqR,!kwE6GstvS4-BOjD!KMiEw~~60_12.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vurdert og fjerne 740IL merket bak?

eventuelt endre til 740LI merket fra E66?

65 har løse bokstaver, de henger ikke sammen slik som på 38. og er derfor litt penere. bare bytte om plassene på L og I for og få IL :P

Ja kansje det :D Hvordan er det å ta av di eksisterende merkene da? Tror di sitter noe jævli.

Lurer på Alpina deco på frontspoilern min forresten. Hadde du et ekstra sett sjøbuse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det blir bra med lakkerte dørlister også :) blir enklere å vedlikeholde da tror jeg. Di er ikke så pene sånn som di er lenger. Vanskelig å få di fine. Har prøvd det meste. Di har jo vært på bilen i over 14 år.

Håper det vil gi en mer eksklusiv look med lakk :D

Meget fornøyd med blåfargen på bilen. Kunne tenkt meg å levert bilen inn til en grundig lakkbehandlig, kansje nå eller til våren. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på å ta min til våren jeg og. rop ut da, kanskje vi får en grei pris hvis vi kommer med flere biler?

er en kar som driver ved strømsneset en plass som skal være flink har jeg hørt. jobber vist for http://www.scandicshine.no . der ligger et også priser.. : ) trur lakken hadde kommet på sin plass med en slik behandling. jeg har iaff syykt mye halogrammer etter forrige eier som skulle polere før salg #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vurdert og fjerne 740IL merket bak?

eventuelt endre til 740LI merket fra E66?

65 har løse bokstaver, de henger ikke sammen slik som på 38. og er derfor litt penere. bare bytte om plassene på L og I for og få IL :P

Ja kansje det :D Hvordan er det å ta av di eksisterende merkene da? Tror di sitter noe jævli.

Lurer på Alpina deco på frontspoilern min forresten. Hadde du et ekstra sett sjøbuse?

er ikke så vanskelig og fjerne. Bruk et fiskesnøre og skjær bak tall og bokstaver. Når merket er av er det bare og vaske bort lim restene med noe som egner seg til det.

Har ikke ekstre merker til leppa. De laget 3 sett på autosign. Det ene ødla de da de prøvde og sette det på bilen min. Det andre fikk de til og det tredie har de sikkert ennå om ingen andrre har kjøpt det. Men det er nok lite sansynlig.

Du kan jo høre med de om de har det ennå og om de kan sende d til deg. www.autosign.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å lakke opp di sorte plastikklistene på støtfangerne og listene midt på dørene i blank sort :-k Tror det kan bli bra.

Hva tror dere?

Begynner å gå tom for prosjekter :lol:

Bare et sånt lite spørsmål... Går du (sånn som meg) KONSTANT tenkende i underbevisstheten; "Hmmmm, hva kan jeg gjøre på bilen i dag?"

Begynner å bli skikkelig irriterende for meg fordi jeg blir jo aldri kvitt denna 3ern for å få kjøpt meg 6er :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner meg litt igjen der :P

Kjedelig å gå tom for ideer. Har ikke lyst til å selge jeg da, i allefall ikke med det første. Det blir først når jeg skal kjøpe meg en 99+ Alpina b12 6.0. :lol:

Ellers så blir det muligens å gå til anskaffelse av f11 om ikke så alt for lenge. Men en e38 skal altid få stå i garasjen min :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner meg litt igjen der :P

Kjedelig å gå tom for ideer. Har ikke lyst til å selge jeg da, i allefall ikke med det første. Det blir først når jeg skal kjøpe meg en 99+ Alpina b12 6.0. :lol:

Ellers så blir det muligens å gå til anskaffelse av f11 om ikke så alt for lenge. Men en e38 skal altid få stå i garasjen min :wink:

God smak har du hvertfall da :P

Nei jeg kjenner feelingen med ikke selga, men jeg er gira på litt nyere bil, også har jeg ikke plass til 6er, 3er, VW Caddy (firmabil) og Yamaha R6 :P Something's gotta go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke de gamle listene uten pdc til å teste med da?

en ting jeg kommer på, er at du kunnet fjernet skiltramma :D har tenkt på dette selv. borrelås el noe..

Du tenker på å montere den enkle lista som di har noen steder i usa i stedet for skiltramma? Får ikke til å legge ut noen bilder her nå, men jeg tror jeg vet hva du mener :)

Hadde ikke vært så dumt det nei i såfall.

Tror jeg skal ha di listene uten pdc hull liggende, men jeg er sannelig ikke sikker. Tror kansje jeg kasta di i sommer :?

Jeg har noe blank sort folie liggende også, kansje jeg skal prøve litt med den :) M5 logoen ble kjempebra, smiler hvær gang jeg setter meg i bilen nå;) ja det er sikkert mye morro å få til der.. Hadde bmw logoer i skyene på min navi da jeg kjøpte dn;) muli å oppdatere mk3 til perspektiv å nattmodus å bokser tror du? Skal ikke senke 740"n litt til da fremme? ;)

har nå fått instalert navi oppgraderingen og det fungerer optimalt :D dette kan du!

lurt å sette bilen på noen gamle dekk om vinteren ja,,, jeg bruker å sette den på bukker på jekkefestene og 4 extra bukker på bærearmene for å avlaste foringene så di ikke henger i spenn nedover:) få bilen opp ifra fuktig garasjegulv er også lurt:)

anngående blanke lister så ville jeg prøvd med en anen list først... men jeg har tro på att det kan bli bra:)

M5 logoen ble bra? :D Driver og forsker litt på diverse andre navi modifiseringer, men er litt redd for å prøve di i virkeligheten. Skulle hatt en slags emulator for å testet softwaren før man evt. prøvde den i bilen.

Skal prøve på litt foliering i morgen tenker jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 logoen ble kjempebra, smiler hvær gang jeg setter meg i bilen nå;) ja det er sikkert mye morro å få til der.. Hadde bmw logoer i skyene på min navi da jeg kjøpte dn;) muli å oppdatere mk3 til perspektiv å nattmodus å bokser tror du? Skal ikke senke 740"n litt til da fremme? ;)

Mk3'en er mere vrien å få til, den støtter ikke 3D-perspektiv og fotoboks. Man kan fort ødelegge en mk3 hvis man ikke gjør ting 100%. Så mk3'en tørr jeg ikke borti.

Kunne godt tenkt meg å hatt bilen 1 -2 cm lavere både forran og bak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er forresten et bilde av gammle bilen til en bekjent av meg.

han fjerna 750IL merket på sin E38 og kjøpte et 745LI merke fra en E66. og satte det på som 754IL. passet jo bra siden bilen har 5,4 liters motor. :P

er jo penere merke uten de stripene mellom tall og bokstaver.

17_-359201403.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...