Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for hyggelige kommentarer folkens :D

Bilen er kansje en smule høy, kunne kansje tenkt meg å ha den litt lavere. 50/35 senkesett kunne ha passet :-k

Nå er bilen omsider i hus ja. ;)

Dessverre (?) er den så original som dagen den rullet ut fra fabrikken, så den har et SUV preg slik den står nå. ;)

Må vel finne noe moderat senk så jeg får den litt ned i baugen. Liker høyden du har veldig godt.

Det ser jo ut til at høyden din fra dekk til hjulbue er ganske jevn foran og bak? kommer du deg greit rundt omkring uten videre bekymringer for Alpinaleppe og bunnpanne?

Godt å høre at du har fått bilen trygt hjem :D Du må lage en tråd, så vi får sett gliset :wink:

Ikke noe problem med bunnpanne og Alpinaleppe på min nå i allefall. :wink:

Jeg har ett hinder rett ovenfor huset mitt, det er en asfaltkant i overgangen fra veien til nedkjørselen min. Der kan det bli problem om bilen blir mye lavere. Uannsett burde jeg ha gjort noe med den kanten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir alltids penere når man får dem nærmere bakken, men som jeg nå har erfart med E34en, nytter det ikke å ha en bil som ser flott ut, når man må kjøre rundt med ei ekstra bunnpanne i bagasjerommet.

Har luktet litt på noe sånt som 50/35 selv. Mener og ha sett at H&R har et sett som skal senke noe tilsvarende, og samtidig fungere greit med SLS og EDC. Har bare ikke så lyst til å ende opp med enda en bil som kun kan kjøres på ferga når tidevannet er korrekt. ;)

Må vel prøve å få ut en tråd etterhvert. Skulle selvfølgelig hatt noe annet enn et mobilkamera, men det får nå bare bli som det blir. Folk vet jo hvordan en original E38 ser ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...