S.Hafsmo Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hehe, ja jeg nevnte det tidligere i denne tråden, at egentlig skulle jeg bare kopiert hele tråden, så slipper jeg og lage en egen. Forøvrig har jeg ikke et kamera som er verdig til å ta bilder til en tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Sinnsykt flott bil! Men den er ikke litt høy da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Takker for hyggelige kommentarer folkens Bilen er kansje en smule høy, kunne kansje tenkt meg å ha den litt lavere. 50/35 senkesett kunne ha passet Nå er bilen omsider i hus ja. Dessverre (?) er den så original som dagen den rullet ut fra fabrikken, så den har et SUV preg slik den står nå. Må vel finne noe moderat senk så jeg får den litt ned i baugen. Liker høyden du har veldig godt. Det ser jo ut til at høyden din fra dekk til hjulbue er ganske jevn foran og bak? kommer du deg greit rundt omkring uten videre bekymringer for Alpinaleppe og bunnpanne? Godt å høre at du har fått bilen trygt hjem Du må lage en tråd, så vi får sett gliset Ikke noe problem med bunnpanne og Alpinaleppe på min nå i allefall. Jeg har ett hinder rett ovenfor huset mitt, det er en asfaltkant i overgangen fra veien til nedkjørselen min. Der kan det bli problem om bilen blir mye lavere. Uannsett burde jeg ha gjort noe med den kanten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Det blir alltids penere når man får dem nærmere bakken, men som jeg nå har erfart med E34en, nytter det ikke å ha en bil som ser flott ut, når man må kjøre rundt med ei ekstra bunnpanne i bagasjerommet. Har luktet litt på noe sånt som 50/35 selv. Mener og ha sett at H&R har et sett som skal senke noe tilsvarende, og samtidig fungere greit med SLS og EDC. Har bare ikke så lyst til å ende opp med enda en bil som kun kan kjøres på ferga når tidevannet er korrekt. Må vel prøve å få ut en tråd etterhvert. Skulle selvfølgelig hatt noe annet enn et mobilkamera, men det får nå bare bli som det blir. Folk vet jo hvordan en original E38 ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Dette ble bra! Fine bilder! Kunne kjørt kongen rundt i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Kongen ble vel kjørt rundt i en slik? Bare at det var en sort 735i med beige interiør? Tror ikke det var en IL. Han hadde nok trivdes bedre i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 En 750iL tidligere eid av kongehuset kjører/kjørte rundt hjemme, så de har nok isåfall hatt flere. Edit: Muligens denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Her er den jeg tenkte på: http://mobil.tv2.no/underholdning/broom ... 93900.html Beklager OT 740AV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Helt i orden det. Bare morro med e38 prat Kongen hadde iallefall en 735IL og en senere eier av den har en tråd her inne om den. viewtopic.php?f=6&t=113936&start=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Bilen med vinterhjula på Kjipe originale 16". Kunne tenkt meg noen andre vinterhjul, men er vel ikke noe poeng å skaffe seg andre når bilen skal stå inne i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hehe, var ikke helt det samme nei men betyr ingenting når den ikke brukes om vinteren uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hehe, der ble den brått litt mere lik min. Gud så mye senk gjør på en bil, selv med kjipe 16" hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Egentlig liker jeg originale felger, men 16" ser veldig lite ut i di store hjulbuene til e38. Skulle kansje tatt en liten oppussing på di jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Ble noe annet det der ja, men er egentlig fan av mest mulig originalt utseende + senk på biler så greit vinter "stuk" dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Har 17" org m sport felger til deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå