740AV Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Fått spacere da? Yes De er montert også. Bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 hva slags mistenkelige planer har du for hattehylla da? Ikke store greiene egentlig. Skal prøve å skaffe meg ei hatthylle som kommer fra en bil med dsp lydanlegg. Så får vi se hva jeg finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Bilder av bilen med spacere montert. 15mm forran og 20mm bak. Bilen er ikke vasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 De nye spacerne såg ut til å passe meget bra Må også bare si det at denne bilen er helt utrolig nydelig, spesielt med alle detaljer og "finish" som du etterhvert har fikset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Lekkert! spacere gjør mye altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 dette ble jo riktig så bra. går det bra mtp subbing eller? blir flott det interiøret ditt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Nydelig Har ikke du sideblink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Takker alle sammen for hyggelige kommentarer Ble overrasket hvor mye spacere gjorde for "look'en". Egentlig litt vanskelig å få det frem på bilder. Det ble faktisk litt subbing, men det er bare forran. Dekkene tar Litt borti innerskjermen i bakkant ved fullt rattutslag. APedersen: Sidenlinkene er sotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Aha Jeg har sota mine og, men tenkte jeg skulle bestille meg oransje fra koed, men ble ikke med på denne bestillinga, men det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 hvilke alpina felger er dette? ble hvertfall kjempe bra med spacere! og mine subber også ved fult rattutslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Aha Jeg har sota mine og, men tenkte jeg skulle bestille meg oransje fra koed, men ble ikke med på denne bestillinga, men det blir http://www.ebay.de/itm/7-er-BMW-E38-Sei ... 835wt_1262 120kr inkl. frakt. hvilke alpina felger er dette? ble hvertfall kjempe bra med spacere! og mine subber også ved fult rattutslag.. Takker Felgene er Alpina softlines 9x20 og 10x20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Aha Jeg har sota mine og, men tenkte jeg skulle bestille meg oransje fra koed, men ble ikke med på denne bestillinga, men det blir http://www.ebay.de/itm/7-er-BMW-E38-Sei ... 835wt_1262 120kr inkl. frakt. Koster 77kr per.stk på koed + frakt, så er ikke store forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 dette såg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå