Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Tøff! sånn vil æ å ha! er de 1:24? vært tøft med en i 1:18. Men sikkert vanskelig å finne de

Ja har letet etter en i litt større versjon. Den jeg har er bare 1:87 :D

hmm, lurer litt om jeg skal skaffe meg oransje blink og ha forran jeg også. ser jo knallbra ut.

Ja..jeg liker godt oransje blink nå og synes det ser bra ut. Det er vel kansje bare en moteting. Kan hende det blir hvite igjen til neste år :P

Har liggende både 1 sett hvite og 1 sett blanke i garasjen.

De oransje kjøpte jeg nye for bare 100kr for 2 på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se hva jeg finner for noe på ebay selv, har sota på nå, men har også hvite liggende, men syns de er litt kjedelige :P har også lyst på 2001 us blinkers, så får vel kjøpe et av hvert sett såjeg kan bytte litt på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært noe d ja kansje :-k Men utfordringen blir baksetet. Der har jeg 3 punkts belte på alle 3 plassene. Er en litt spesiell beltesnelle der som inneholder 2 belter i 1. Den tror jeg blir vanskelig å finne brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg egentlig ikke tenkt over :P Blir vel helst til at jeg beholder de jeg har i første omgang.

Akkurat nå er selve garasjen et lite prosjekt :D

Har montert 6 lysarmaturer på 2x36w med 865 lysrør i taket nå på 2 rekker med 3.

I morgen skal jeg montere 5 lysarmaturer på 1x36w på veggene i en høyde på 60cm. Det blir 1 forran bilen (på garasjeporten) 3 på ene langveggen og 1 bak. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...