S.Hafsmo Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Ble knallbra med de nye håndtakene. Var de dyre? Er lykteringene løse i lykta, eller er de limte? Hvorfor ønsker du å fjerne dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Næsj.. Betalte vel 1200 tilsammen. Eller det er jo egentlig veldig dyrt når man tenker på nytten å bruksverdien av de Men har ikke funnet noen rimeligere sett enn dette. De bruker å ligge fra 250 til 500USD på ebay. Angel eyes'ne tenkte jeg bare å fjerne fordi jeg syns de passer inn lengre. Men vi får se. De er forøvrig bare presset på plass med en lite dæsj lim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Ok, ja jeg har vurdert AE selv, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 vipper mellom ae og ikke jeg og. parkpærene krasjer litt mot xeon synes jeg. så sånn sett passer ae bra. 730n min hadde halogen, de passet mye bedre synes jeg. penere med gule ae og da synes jeg. men e38 er jo liksom ikke en ae bil originalt da. hmm. kjipt å demontere xeon også, de lyser jo så sykt mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Det er som du sier space, e38 ble ikke levert med AE, så de hører på en måte ikke hjemme der. Men det ser jo litt kult ut da Ellers så tenkte jeg å bytte tilbake til bmw emblemer på panser og bagasjeluke igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Har du no bilder av bilen din ved siden av en vanlig "kort" sjuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Har dessverre ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Min er også original. Skal være slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Din er jo egentlig ikke original i det hele tatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 jeg hadde ett par bilder av AV's bil sammen med min gamle 730 : ) fan så grusom de frontlyktene mine der så ut. gule å jævlig. nei... facelift er definitivt penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 nei..jeg vil ha iL... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 I dag ble AE'ne fjerna Bytta ut Alpina emblem med nye bmw emblem igjen Baklyktene ble hvite og røde igjen, nytt bmw emblem her også -------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 det gjør ingen verdens ting, bilen er fortsatt like lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Takk for det Holder på med litt bilstereo for tiden også Forsterker til hattehyllehøytalerne PnP forsterker til originalanlegget Videomodulen på plassen sin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Er det DSP på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå