740AV Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Nei, anlegget er av enkleste sort originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Da var jeg ferdig foreløpig med stereo opplegget baki bagasjerommet. Begge forsterkerne fungerer overraskende bra PnP forsterkeren er jeg veldig fornøyd med iallefall. Neste steg blir å få byttet ut de originale høytalerne i dørsidene og å sette inn noe bedre. Og så må jeg ha noe mere bass Så jeg må få skaffa meg en basskasse av en eller annen sort. Tror det blir en 10"er Ellers så blir det litt mere senk på bilen etterhvert. Har bestilt meg KAW senkefjærer som senker 60mm forran og 25mm bak. Har også bestilt 4stk lowtec comp dempere som skal brukes sammen med senkefjærene. Til å begynne med kommer jeg bare til å bytte forran, så tar jeg og senker hekken med en tomme på nivåreguleringa (SLS). Så da har jeg komplette fjærbein Bak til en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Hva med en av RF sine slim-kasser? Om litt av poenget er å få litt mere bass samt beholde bagasjeplassen? 10" http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=30&id= 12" http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=30&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hva med pioneer sin aktive kasse? har en slik ventende på postkontoret til meg Pioneer TS-WX77A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=31&id= En slik under hvert fremsete hadde vært bra. Har selv en slik, og spiller veldig bra, morro også å slippe de stygge kassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 får den der virkelig plass under setet? skeptisk på om det går på elsetene jeg men du er vell ikke int i bsw'n min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Dersom det er høytaleren jeg la ut du refererer til, så passer den hvertfall under setet mitt. Skal ikke være høyere enn 8cm om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Passer di under msport seter uten problemer uansett sete stilling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Det er jeg usikker på, har ikee msport seter selv. Men passer under mine komfort skinnstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Hmm.. Tror ikke det blir noen sub'er under setene. Tviler ikke på at det funker bra, men jeg tror det blir en 10" mellom setene bake. De kassene fra RF så slettes ikke dumme ut da, heller ikke den fra Pioneer. Får se hva det blir til etterhvert Hva skal du ha for bsw'en din da space-ace? Funker den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 rop ut en dag du er i byen da, så skal du få høre : ) pris er jeg ikke sikker på ass. er ikke verdt all verden vil jeg tru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Lurer på å kjøpe denne kansje : http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=30&id= Lurer på om jeg kan bruke den på forsterkeren jeg allerede har montert Det er en Blaupunkt GTA 4 Special med 760w Tenkte da på å koble bort 2 av hatthyllehøytalerene og koble til RF subwooferen på de 2 siste utgangene på forsterkeren i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Det ble bare en sånn i stedet 10" Hertz DBX 250R1 Blir vel sikkert bra nok i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 en kompis har en liten hertz i golfen sin.noe lignende av den der. den spiller noe jævlig B-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Lurer på om jeg kan bruke den på forsterkeren jeg allerede har montert Det er en Blaupunkt GTA 4 Special med 760wTenkte da på å koble bort 2 av hatthyllehøytalerene og koble til RF subwooferen på de 2 siste utgangene på forsterkeren i stedet. Om du har to utganger som kan brokobles med lowpass delefilter så kan du nok koble sånn som antydet her ja Ser grei ut den Hertz`en du har valgt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå