Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Da var jeg ferdig foreløpig med stereo opplegget baki bagasjerommet. Begge forsterkerne fungerer overraskende bra :D PnP forsterkeren er jeg veldig fornøyd med iallefall.

Neste steg blir å få byttet ut de originale høytalerne i dørsidene og å sette inn noe bedre.

Og så må jeg ha noe mere bass :D Så jeg må få skaffa meg en basskasse av en eller annen sort. Tror det blir en 10"er :D

Ellers så blir det litt mere senk på bilen etterhvert. Har bestilt meg KAW senkefjærer som senker 60mm forran og 25mm bak. Har også bestilt 4stk lowtec comp dempere som skal brukes sammen med senkefjærene. Til å begynne med kommer jeg bare til å bytte forran, så tar jeg og senker hekken med en tomme på nivåreguleringa (SLS). Så da har jeg komplette fjærbein Bak til en senere anledning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Tror ikke det blir noen sub'er under setene. Tviler ikke på at det funker bra, men jeg tror det blir en 10" mellom setene bake. De kassene fra RF så slettes ikke dumme ut da, heller ikke den fra Pioneer. Får se hva det blir til etterhvert :D

Hva skal du ha for bsw'en din da space-ace? Funker den bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kan bruke den på forsterkeren jeg allerede har montert :-k Det er en Blaupunkt GTA 4 Special med 760w

Tenkte da på å koble bort 2 av hatthyllehøytalerene og koble til RF subwooferen på de 2 siste utgangene på forsterkeren i stedet.

Om du har to utganger som kan brokobles med lowpass delefilter så kan du nok koble sånn som antydet her ja :)

Ser grei ut den Hertz`en du har valgt forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...