Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

:D Tenkte jeg skulle prøve å justere ned på senkesettet også når jeg tok bilde. Men det er vel kansje ikke så lurt å tulle med dette når jeg skal på biltilsynet for visning snart. Det har vel kansje ikke noe å si..

Har 2 framfelger igjen å lakke. Så må jeg polere opp ringene og montere dekorbolter.

Har bestilt dekk til felgene, ble 225/35 og 255/30 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginal jekken passer ikke helt når man har facelift skjørter, finnes det en annen orginal jekk for facelift biler?

eller må man ha garasje jekk med seg?

ja. facelift biler har en annen jekk. min facelift har hvertfal en som passer opp i jekk festene under kanalen. pre face E38`n jeg hadde var det en jekk til og stikke inn i et høl på siden av kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn i bagasjerommet

http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... isk-15829/

Den blåe :wink:

Denne er jo livsfarlig. Personlig gikk jeg på skroten og hentet en lik til samme pris, men med betydelig høyere kvalitet. ;)

Hmm.. :? Kan du begrunne det? Isåfall bør jeg vel skaffe meg en annen. Har kun brukt den en gang, bare for å prøve. Ellers så bruker jeg alltid garasjejekken min.

Sitter 4 sånne under min bil.

[ Bilde ]

Jekken min passer opp i det firkanta hullet

Det visste jeg ikke :) De runde preface putene fungerer bra til garasjejekken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kan ikke huske og ha sett den. Mulig den bar er igjen etter de er støpt. Og blir knekt av eller noe sånn før bruk.

Det er nok av samme type som resten av bmw sine klips, at den dyttes inn når du har fått på plass puten, for å låse den fast der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. :? Kan du begrunne det? Isåfall bør jeg vel skaffe meg en annen. Har kun brukt den en gang, bare for å prøve. Ellers så bruker jeg alltid garasjejekken min.

Jeg brukte denne på 540en, og den har blitt mektig deformert etter et par runder under bilen.

Man hører og at det knirker og støyer når man løfter bilen med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn i bagasjerommet

http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... isk-15829/

Den blåe :wink:

Denne er jo livsfarlig. Personlig gikk jeg på skroten og hentet en lik til samme pris, men med betydelig høyere kvalitet. ;)

Hmm.. :? Kan du begrunne det? Isåfall bør jeg vel skaffe meg en annen. Har kun brukt den en gang, bare for å prøve. Ellers så bruker jeg alltid garasjejekken min.

Sitter 4 sånne under min bil.

[ Bilde ]

Jekken min passer opp i det firkanta hullet

Det visste jeg ikke :) De runde preface putene fungerer bra til garasjejekken da.

Jepp. De runde putene på pre face passa veldig bra i garasjejekken min. Ikke så bra på facelift. Måtte legge under noe for og ikke ta livet ta de putene. Vurdert og finne en E39 facelift jekk på skroten og kappe av den som går opp i puta. Og sveise den på garasjejekken min.

Nei. Kan ikke huske og ha sett den. Mulig den bar er igjen etter de er støpt. Og blir knekt av eller noe sånn før bruk.

Det er nok av samme type som resten av bmw sine klips, at den dyttes inn når du har fått på plass puten, for å låse den fast der ;)

Det er ikke umulig. Ser jo det når jeg zoomer inn at det er en løs tapp og ikke fast i rasten av puta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...