D.Toft Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 nice and clean <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Sykt pent, av høyden er perfekt. Skulle kanskje hatt framdekkene noen mm lengre ut om mulig? blir ikke gs treff på meg dessverre. Reiser bort i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Sydentur? Har nå bytta spacere fra 7mm til 12mm forran og fra 12mm til 15mm bak. Ble litt bedre det I fjor kjørte jeg med 15mm forran og 20mm bak. Det ble for mye mtp subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Nydelig ble det! Snakkes i morgen, og jeg tar med finværet vi har på Smøla nå (Lov å håpe ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Vi snakkes i morgen ja Du får prøve på å ta med finværet fra Smøla ja. Her hos meg er det overskyet men oppholds nå. Tipper været blir som det alltid har vært på GS treffene ( eller andre treff jeg har vært på), regn på natta og utover morgenen slik at bilene blir maks møkkete på tur dit, og så bli det sol og finvær midt på dagen slik at møkka vises ekstra godt etterpå. Får satse på en bilvask når jeg kommer fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Vi tar 9-ferga fra Halsa, så da passerer vi Beiteråsen litt før 9.30 om det passer med tidspunktet du har tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 To tomler opp og en for nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 To tomler opp og en for nydelig bil! Takk for det du Vi tar 9-ferga fra Halsa, så da passerer vi Beiteråsen litt før 9.30 om det passer med tidspunktet du har tenkt Det passer fint for min del Slipp meg inni fergekøa du da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 må få slengt ut masse nye bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Det passer fint for min del Slipp meg inni fergekøa du da Skal prøve å blinke deg inn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 En av de flotteste E38 jeg vet om! Helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Forumets peneste E38 i mine øyne. Helt korrekt! Du skulle egentlig vært påbudt å legge ut mitt et bilde av bilen hver gang du poster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Forumets peneste E38 i mine øyne. Helt korrekt!Du skulle egentlig vært påbudt å legge ut mitt et bilde av bilen hver gang du poster. Helt enig, tror alle kan være enig her i det Kan ikke se noe jeg ville endra på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Forumets peneste E38 i mine øyne. Helt korrekt!Du skulle egentlig vært påbudt å legge ut mitt et bilde av bilen hver gang du poster. Helt enig, tror alle kan være enig her i det Kan ikke se noe jeg ville endra på! Jepp, men du er en god nr 2 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Nydeli!! Du har lakt ned noen timer med maskina nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå