Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Legg de i garasjen om du ikke trenger pengene til å kjøpe noe nytt. Plutselig angrer du. Da kan det bli vanskelig og få tak i like som er hele og pene.

Jo sant det, men en får jo altids kjøpt nye da :wink:

Pris snakker vi der da av ?

Tenkte rundt 11000 for de. Dekkene er av typen Nankang NS-2 sport og det er bra med mønster igjen på de. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo kjøpe BBS RS GT'ne mine? :D de ville sett bra ut på denne tror jeg ;) var alpinaene 20"?

De hadde sikkert passet bra på en e38. Hadde vært kult å prøvd de på da :D

Jeg har nok andre planer da :wink:

Alpina felgene er 9x20" ET20 og 10x20" ET32. Dekkene er 245/40 og 275/35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden og her var det mye interessant lesning. Må gratulere med en utrolig strøken E-38. Morro å se en som vil og tør gå på så omfattende oppgraderinger.. og får det til så bra :applause:

Kaster inn et spørsmål også.. Har en 2000 (produsert i des 2000) 728I med orginal 16:9, navi, cd-veksler og tv. Skal begynne med og oppgradere lyden da den ikke er så mye å skryte av. Hvordan fikk du frem signal-utganger til forsterker, Phono og rem? Det er vel ikke det orginalt på disse spillerene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :D Begynner å bli ganske fornøyd med bilen nå. Men det er altids noen oppgraderinger å ta fatt på. Har en bra oppgradering på gang nå snart også, og den blir nok kansje ganske kostbar. Må liksom ha noe småtteri å holde på med, ellers så kan en jo gå lei av bilen, og finne på å selge den :P

Når det kommer til stereo så har jeg montert en Blaupunkt 475 THA PnP forsterker i bilen. Den er såkalt plug and play med tihørende kabelsett. Trenger ikke phono eller remote. Eneste jeg gjorde var å legge opp egen strømkabel til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering.. Ahh, da blir det spennende lesning i fortsettelsen altså, gleder meg :)

Ok, så jo du hadde montert den Blaupunkt pnp forsterkeren ja.. Den andre forsterkeren har du koblet opp mot den da?

Men du vet ikke tilfeldigvis hvordan man kan hente ut signaler til forsterker om man ikke velger den Blaupunkt pnp fortserkeren vel? Har en ny forsterker jeg har tenkt til å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see.. Ikke meningen å mase på deg, men ser du har mye kunnskap om E-38.. Finnes det pnp saker for det til disse bilene?

Er du fortsatt fornøyd med mediabridgen du har montert, vurderer den sterkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...