Onkel Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Wow.. Ikke annet og gjøre enn.. "Bærre lækker" Den bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 viste ikke at det bodde flere bmw entusiaster i kvisvika jeg:P jævla fin e38 hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Takker Er vel ikke så mange bmw entusiaster her i bygda akkurat. Dårlig med bilentusiasme generelt Er du mye innom her i Kvisvika du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hehe. Altforskjeldent egentlig. Mulig jeg skal flytte innover snart men tviler litt på det:P Er stortsett jeg som har vært der når det er nye svartspor en eller annen plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Fint noen pynter litt på veiene med svarte spor også. Hvor har du tenkt å flytte da i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hvordan virker låsen på de nye felgene egentlig? Er ikke likts som på de gammle ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Det blir ikke stort bedre enn dette! Bra jobba! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Fint noen pynter litt på veiene med svarte spor også. Hvor har du tenkt å flytte da i såfall? blir ikke mindre svarte spor iløpet av sommeren:D blir i samme boligfelt som deg isåfall. ned til venstre etter steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Hvordan ble det å kjøre med 21" da? Ble litt mere comfort på min også nå. Ikke så spretten lengre. Lurer nesten på om jeg hadde litt mye luft i de gamle dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Mye luft skal man egentlig ha? Jeg kjører 2,3bar foran og 2,8bar bak på sommer, blir det feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Ble helt rått med 21" Alpina felgene! Ingen felger som kler E38 bedre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Hvordan ble det å kjøre med 21" da? Ble litt mere comfort på min også nå. Ikke så spretten lengre. Lurer nesten på om jeg hadde litt mye luft i de gamle dekka Vet ikke hvordan komforten er enda egentlig. Har kun kjørt 50m siden jeg monterte de Får teste en dag det blir oppholds. Tenkte å ha på et lag med voks eller sealer på felgene før jeg tar de i bruk også. Kan tenke meg det ble litt mere komfort for din del ja space-ace Mye luft skal man egentlig ha? Jeg kjører 2,3bar foran og 2,8bar bak på sommer, blir det feil? Lufttrykk har jeg lite peil på egentlig. Jeg er dessverre alt for slapp på å følge med på å ha riktig lufttrykk i dekka mine. Ble helt rått med 21" Alpina felgene! Ingen felger som kler E38 bedre ! Takk for det du Er ganske fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Dekktrykket har selvfølgelig mye med kjøreegenskapene å gjøre, rett etter jeg hadde satt på sommerhjula i år sjekka jeg trykket som da var ca 1,8 bar foran og 2 bar bak, og smilte jeg godt når jeg fylte 2,3 og 2,8 *Små gleder* Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Ser så bra ut Hvilken dim har du på hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå