Gå til innhold

Mikael's 5 serie

Mikael-B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, takk :) Ikke helt original i utseendet nå lenger, men får vente med flere eksteriør bilder før sommerhjula kommer på.

Kjøpte rattet privat av en fra Bimmers. Betalte egentlig en grei pris, men fikk tilbake litt penger for standen var mye dårligere enn forespeilet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde mal og kappa ut i de originale tåkelysdekslene (var ikke tåkelys på min org.). Lima fast med Tec7, og forsterka litt på baksida. Måtte skjære litt av toppen på selve tåkelysa for at de skulle få plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lekkert. Godt å se at "så gamle" biler får den stellen den fortjener. Har du prøvd den nye voksen ennå? Har kjøpt en del fra Chemical Guys, så det skal bli spennende å se hvordan disse oppfører seg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :)

Har lagt Nattys voksen (hvis det var den du mente) på frontfangeren før jeg monterte, men har ikke vasket siden den ble montert. Deilig wetlook med den, men blir nok enda bedre når det skal våtslipes og poleres til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket litt på den Nattys blue voksen, er det noe du vil anbefale? Bruker Step 3 meguiars carnuba nå, evt. NXT gen tech wax. Leste et sted at Nattys hadde elendig holdbarhet, men beadinga ser helt rå ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd Red, men regner med de ikke er så veldig ulike :) Har ikke fått testet den så mye ennå, jeg kommer nok bare til å bruke den på sommeren siden det er helt rå beading og sheeting på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket litt på den Nattys blue voksen, er det noe du vil anbefale? Bruker Step 3 meguiars carnuba nå, evt. NXT gen tech wax. Leste et sted at Nattys hadde elendig holdbarhet, men beadinga ser helt rå ut :)

Jeg kan anbefale en Swissvax voks. Virkelig god holdbarhet, fantastisk beading og er ekstremt lett å påføre/buffe av. http://www.swissvax.no/index.php?page=s ... &Itemid=94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale en Swissvax voks. Virkelig god holdbarhet, fantastisk beading og er ekstremt lett å påføre/buffe av. http://www.swissvax.no/index.php?page=s ... &Itemid=94

Swissvax er utrolig lette og fine produkter. Har Swissvax Shield og Onyx selv, men synes Nattys Red og MG #21 funker vel så bra, til godt over 1/4 av prisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...