Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alfa har laget mange biler med sjarm og stil. Og denne var heller ingen skuffelse. vert en fin bybil til kjerringa det der :)

Skrevet

Pen bil, men gidd du virkelig å betale så mye ekstra i nybilpris, service og vedlikehold for en bil som ikke en gang har bakhjulstrekk? Nå har ikke jeg noen erfaring med alfa da.. Så mulig prisdifferansen kan forsvares..

Skrevet

Ja, enkelte snakker om at Audi A8 er en kjedelig og stygg bil i forhold til BMW's nyeste modell. Denne Alfaen overkjører hvertfall 1'serien LETT!

Skrevet

Alfa Romeo har et veldig bra design for tiden, de lager knall tøffe og spennende biler. Veldig fin kontrast til alt det dritet Toyota, Kia, Suzuki og Honda har for tiden. Gøyalt med spennende små biler også :wink:

Moro at Alfa har begynt å selge litt i Norge igjen også :)

Skrevet

synes bilen så fin ut inni, og bakfra, men fronten så bare helt på trynet ut. minna meg om en parring av yaris og peugeot 207.. Frista ikke meg noe særlig.

Skrevet

Bestandig hatt litt forkjærlighet for Alfa jeg ihvertfall.

Alfa spider. GT og GTV (eldre modeller) er jo klassiske biler som er knallrå etter min smak :)

Skrevet
alt var bra helt til jeg så den forfra,skikkelig nedtur :o

+1 på den gitt.. Hadde virkelig troa når jeg så den bakfra. Inni var den også tøff, men fronten like jeg overhode ikke. Å så Alfa som har laget så mange tøffe fronter, denne hadde jo alt det andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...