Gå til innhold

Den store julegave-tråden

spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tidligere i tråden her var det noen som mente at det er gavens fullpris verdi som teller, og at dersom man kjøper den på salg er det bonus for deg som kjøper (kroner spart).

Hva når situasjonen er snudd, og det jeg da lurer på er;

Hvis du har kjøpt noen gaver til fullpris og de NÅ havner på salg... Hva da? Kjøper dere mer for å havne i riktig verdiområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg blir enig om å f.eks kjøpe gave til ca. 200 kroner, og hvis jeg kjøper gave for 200 også plutselig kommer den på salg til 150 kroner senere, da kjøper ikke jeg enda en gave, for da har jo jeg kjøpt gave til 250. Derfor lønner det seg å få kjøpt alt på tilbud, så får den som skal ha gavene enda mer for pengene :) Fikk gjort unna julehandelen til alle andre igår, så da gjenstår bare litt papir rundt gavene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en "dings" for 249,- forrige uke og nå er den satt ned til 149,-, og til og med avbildet i reklame man får i postkassen til 149,- ](*,)

Jeg kjøpte ett hjemmekino-anlegg på Elkjøp, det kostet 2500 spenn, var ett utstillingsanlegg som ikke var priset, men fant pris på nettet. Samme uka sto det i blekka til 999,- blei drit forbanna, dro nedover, slo i bordet og hevet kjøpet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder på dem da? Er jo forskjell på 60 og 80 åringer :)

Passert 80.. Så fotball og gymsokker er vel ikke det de trenger :wink:

Bingo? Neida.. Men hva med sånn tempur hodepute? Eller badeoljer hvis de har badekar? Prøver bare å være kreativ jeg :D

Synes den ideen din var så god at nå er tempur innkjøpt :D God hjul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
Jeg kjøpte ett hjemmekino-anlegg på Elkjøp, det kostet 2500 spenn, var ett utstillingsanlegg som ikke var priset, men fant pris på nettet. Samme uka sto det i blekka til 999,- blei drit forbanna, dro nedover, slo i bordet og hevet kjøpet :lol:

Utstillingsmodeller hos Elkjøp er ofte ikke det beste kjøpet...

Mindre enn tre uker igjen til jul nå, så absolutt tid for å tenke på julegaver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg selv til jul har jeg kjøpt Dynavin navi/multimedieenhet, og skal kjøpe meg 19" felgsett til sommerhjul neste uke kanskje!

Dama mi jobber på H&M så jeg får alt der til 25% rabatt, kommer nok til å kjøpe mesteparten av gavene der, hehe. Allerede kjøpt noen gaver der, og spart rundt 450 kr på rabatten, eneste som er kjipt er å spørre hvilken str. folka bruker i klær, men alt kan jo byttes!

Ellers skal jeg kjøpe gullring til moren min, da hun fyller 50 år også, og pappa fyller 50 år på selve julaften så må finne på noe der, noen forslag?

Dama er jeg ikke helt sikker på, hun fikk en ring i fjor, og et gavekort på 1000,- på en skobutikk, så usikkert hva det blir i år enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...