Kjennern Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 Nå er vel ikke original stereoen i en E39 så feit at det gjør noe heller. Har liten tro på at du hører forskjell på MP3 fra en iPod mot cd'er.
Flextron Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Hvis jeg bytter ut høyttalerne i bilen med noe ordentlig vil jeg nok ha noe annet enn mp3. Det er tross alt et kjekt format hvis man vil ha med seg mange sanger, men bra lyd er det ikke.Det blir vel kassetter på turer man gidder å finne fram musikk til, da. Mixtapes er da bomb! (-: LJ det er bare å bruke mp3 i bra kvalitet det...
5string Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Hvis jeg bytter ut høyttalerne i bilen med noe ordentlig vil jeg nok ha noe annet enn mp3. Det er tross alt et kjekt format hvis man vil ha med seg mange sanger, men bra lyd er det ikke.Det blir vel kassetter på turer man gidder å finne fram musikk til, da. Mixtapes er da bomb! (-: LJ Som hifi mann, så kan jeg si deg at du vil ikke høre forskjell på MP3 (over 192kbps) kontra CD i en rumlete bil! På et godt anlegg og da snakker vi ikke om Samsungen kjøpt på Elkjøp eller 10.000 kroners surrounden, kan du høre forskjell og FLAC låter definitivt best!
perpilot Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Som hifi mann, så kan jeg si deg at du vil ikke høre forskjell på MP3 (over 192kbps) kontra CD i en rumlete bil! På et godt anlegg og da snakker vi ikke om Samsungen kjøpt på Elkjøp eller 10.000 kroners surrounden, kan du høre forskjell og FLAC låter definitivt best! Eller Apple Lossless, om man bruker iTunes/iPod.
perpilot Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Da var ipod car kit på plass i bmwen med mange tips og råd fra Andreasnicolai så fikk dette nesten smertefritt. så til alle som vurderer ipod kit til bmwen så e dette bare pg anbefale. enkelt og instalere og bare ei synlig ledning (og nesten ikke det en gang hvis du legger ipoden i hanskerommet. Har du et bilde av hvordan du koblet den inn bak på spilleren?
ijkl802 Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 rolex submariner blue ap royal oak watch bands replacement watch winder chopard ladies watch
Mfh-e39 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Jeg har intravee ipod docking i min bmw e39, dette er en 99 modell 530da med ettermontert 16:9 navi. Jeg kunne godt tenkt meg å fått brukt både ipod dockingen og veksleren, er dette mulig? Får heller ikke ipoden til å lade i dockingen. Det står, "lading støttes ikke av dette tilbehøret". Prøvde ipoden til en kompis av meg, den tok lading med en gang. Begge er ipod toch..... Snodig.
Otis Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Man kan godt få veksler og lading, men da med annet utstyr. Må ha Alpine sitt adapter og CD veksler. At du ikke får lading kommer av at din touch er for ny.
Mfh-e39 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Min touch er hvertfall ikke for ny, det var en B vare sak jeg kjøpte på elkjøp. Og det står Alpine på skjermen til iPoden når jeg trykker den ned i adapteret.. Link til hvor å bestille slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå