Gå til innhold

ipod i e39


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis jeg bytter ut høyttalerne i bilen med noe ordentlig vil jeg nok ha noe annet enn mp3. Det er tross alt et kjekt format hvis man vil ha med seg mange sanger, men bra lyd er det ikke.

Det blir vel kassetter på turer man gidder å finne fram musikk til, da. Mixtapes er da bomb! (-:

LJ

det er bare å bruke mp3 i bra kvalitet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Hvis jeg bytter ut høyttalerne i bilen med noe ordentlig vil jeg nok ha noe annet enn mp3. Det er tross alt et kjekt format hvis man vil ha med seg mange sanger, men bra lyd er det ikke.

Det blir vel kassetter på turer man gidder å finne fram musikk til, da. Mixtapes er da bomb! (-:

LJ

Som hifi mann, så kan jeg si deg at du vil ikke høre forskjell på MP3 (over 192kbps) kontra CD i en rumlete bil! På et godt anlegg og da snakker vi ikke om Samsungen kjøpt på Elkjøp eller 10.000 kroners surrounden, kan du høre forskjell og FLAC låter definitivt best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hifi mann, så kan jeg si deg at du vil ikke høre forskjell på MP3 (over 192kbps) kontra CD i en rumlete bil! På et godt anlegg og da snakker vi ikke om Samsungen kjøpt på Elkjøp eller 10.000 kroners surrounden, kan du høre forskjell og FLAC låter definitivt best!

Eller Apple Lossless, om man bruker iTunes/iPod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ipod car kit på plass i bmwen :D

med mange tips og råd fra Andreasnicolai så fikk dette nesten smertefritt. så til alle som vurderer ipod kit til bmwen så e dette bare pg anbefale. enkelt og instalere og bare ei synlig ledning (og nesten ikke det en gang hvis du legger ipoden i hanskerommet.

Har du et bilde av hvordan du koblet den inn bak på spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har intravee ipod docking i min bmw e39, dette er en 99 modell 530da med ettermontert 16:9 navi. Jeg kunne godt tenkt meg å fått brukt både ipod dockingen og veksleren, er dette mulig? Får heller ikke ipoden til å lade i dockingen. Det står, "lading støttes ikke av dette tilbehøret". Prøvde ipoden til en kompis av meg, den tok lading med en gang. Begge er ipod toch..... Snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...