Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20074491 *Sikle, drømme og forbanne norsk tipping fordi jeg ikke har vunnet i lotto enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Sinnsyk bil med sinnsyk pris selv om den er godkjent! Dette er jo Gallardo/997TT/M6/R35/F430/DB9 land... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Det var litt bratt pris på den, ja. Selger synes sikkert bilen er verdt pengene, men jeg tror han skal slite med å selge den her til lands. Det er veldig mye annet jeg hadde betalt 1,8-2 mill for før jeg hadde kjøpt en ombygd M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 ^ +1 Hadde glatt plukket opp en fabrikkny R8 til samme prisen, eller V8 Vantage Roadster... Eventuelt en brukt F430, som danker ut alt annet til samme prisen i form av kjøreegenskaper (om vi skal tro motorpressen...)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Sykt rå bil ja Men LITT for dyrt leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Hvis alle på forumet sponser meg 10 lapper skal jeg kjøpe den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 den var på broom sist tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 rå bil... men herregud for en pris... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Ja men folkens, det er da bare penger Syk kjøremaskin ja, men tror jeg ville foretrukket noe annet til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Joa, prisen var kanskje litt stiv, og finnes jo andre, bøsere biler, men allikevel; Det er en bmw M3 med 550 gamp, som ser så sint og ond ut at man skulle tro den ville drepe og spise andre biler i venstrefila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Joa, prisen var kanskje litt stiv, og finnes jo andre, bøsere biler, men allikevel; Det er en bmw M3 med 550 gamp, som ser så sint og ond ut at man skulle tro den ville drepe og spise andre biler i venstrefila +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 forferdelig farge! falt ikke i smak hos meg med farge og de dekalene nei skal man bruke nesten 2 mill så velger man ikke denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 fargen er bare folie da. er rimlig siker på at den er svart igjen de som har denne er på gatebil forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå