leif harald Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Mange som skal på gatebil i år eller? Håper været blir bra som det har vært de siste 2 åra Terminlista: 21-23 Mai - Våler ????????? - Mantorp 9-11 Juli - Rudskogen 27-29 August - Bergen 10-12 September - Rudskogen Jeg selv håper på å ha bilen klar så det går an å få tatt seg noen runder på banen
Lars89 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Drar på 2-3 treff som vanlig. Ingenting i Kr.sand neste år?
hagenisse Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Jeg satser som vanlig på at gatebil krasjer med noen treff med fokus på kjøring.
[space] Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Jeg satser som vanlig på at gatebil krasjer med noen treff med fokus på kjøring. Pupper + pils > kjøring Kjøring selv er oppskrytt
E30_Dale Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Satser vel på et eller annet treff i allefall.
Mexos Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Skal vel på Sommertreffet på ACR i juni tenker jeg. Det er ikke Gatebil, men tradisjon Jeg hadde tenkt meg til Våler, men ut ifra terminlista vil jeg tro det passer bedre å reise til sommertreffet på Rudskogen Har ihvertfall tenkt å få med meg et gatebiltreff. Har kun vært på gatebil 1 gang før og det var rudskogen i 2007. Var morsomt det, men skal huske øreplugger denne gangen da jeg måtte drikke meg full for å få sove på campen
sealed Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Regner med å få med meg rudskogen og våler =)
oddis Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Våler er bankers, forøvrig bra de flyttet tilbake sommertreffet til Rudskogen. Har også lyst til å prøve ut Mantorp, den ser kjemperå ut.
E-30 big Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Bankers! i år skal jeg få kjørt mye,første gangen jeg har klart alt å kjøre med til nyttår Det lover bra Bare å kjøre til det er tomt på lageret da
e30 tic Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 om ikke jeg får med meg alle treffene som er lengst borte, har jeg en plan om å få kjørt så mye som mulig vertfall
hagenisse Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Har også lyst til å prøve ut Mantorp, den ser kjemperå ut. Det er den! Men den er nok best med endel effekt. Biler med mye grep og lite effekt kan kjøre innersving i noen av svingene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå