-Martin- Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Ser den ikke så værst ut!! Bilen har også blitt sluppet nærmere bakken. Jeg synes det ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Snacks fra Bayern Bortsett fra nyrene, da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Syns bilen er dritfin! men jeg får litt inntrykk av at det er store dører og små vinduer, ble liksom litt uproporsjonalt. Men det kan jo være bildet og fargen på bilen... mulig det inntykket blir annerledes irl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Ganske sikker på at denne bilen med M-pakke litt senk og div snacks kommer til å bli en utrolig fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 ...jeg får litt inntrykk av at det er store dører og små vinduer... Dette har sikkert å gjøre med kollisjonssikring. Men jeg synes de tre bakre vinduene, spesielt på stasjonsvogner, har blitt latterlig små de siste årene. Man ser jo faen ikke noenting bakover lenger. Brede stolper og tjukt av blindsoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Syns bilen er dritfin!men jeg får litt inntrykk av at det er store dører og små vinduer, ble liksom litt uproporsjonalt. Men det kan jo være bildet og fargen på bilen... mulig det inntykket blir annerledes irl. Syntes det ser ganske fett ut jeg, når taklinjen ligger såpass tett mot nedkant av rutene. Bilen ser jo ut som den er taksenket, og det er TØFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Syns bilen er dritfin!men jeg får litt inntrykk av at det er store dører og små vinduer, ble liksom litt uproporsjonalt. Men det kan jo være bildet og fargen på bilen... mulig det inntykket blir annerledes irl. Syntes det ser ganske fett ut jeg, når taklinjen ligger såpass tett mot nedkant av rutene. Bilen ser jo ut som den er taksenket, og det er TØFT Støtter sistnevnte fullt ut! Det er langt ifra usannsynlig at dette blir min neste bil. Jeg synes den ser veeeldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Ble stilig det der. Synes den nye fronten med de nye nyrene er tøff, ser mer hissig og sterk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Ingen grunn til å klage over proposjonene til F10 5 serie.. Bildene under viser jo uten tvil hvilken bil som er mest elegant og gjennomført.. W212 E-klasse ser rett og slett helt forferdelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 ...jeg får litt inntrykk av at det er store dører og små vinduer... Dette har sikkert å gjøre med kollisjonssikring. Men jeg synes de tre bakre vinduene, spesielt på stasjonsvogner, har blitt latterlig små de siste årene. Man ser jo faen ikke noenting bakover lenger. Brede stolper og tjukt av blindsoner ja, det ligger nok mye i sikkerhet, samtidig som taklinjene skal være så lave som mulig... det med blindsoner løses jo idag med pdc, ryggekamera og parking assistant eller hva de kaller det Når er det bilen kommer for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Bilen lanseres 24 Mars 2010 hos de Norske BMW forhandlerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 var knallpen med 20" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 BMW Vet hva de lager......(men den gammle Z var litt skam) så ut som frosk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå