microkypex Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Pen bil, pene felger, pen farge. Det er vel ikke mere å si om den saken:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Du er vel ikke lysten på å selge RCene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 nope:) men disse er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 mer interresert i å se bilder av bilen med rustet panser jeg! hvor er de bildene hen? og du vet hva jeg mener om denne bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Hmm, det vet jeg ikke helt =P Har vel lagt ut ett bilde her ett sted, men akkurat nå er jeg på jobb så har ikke noe bilde på pcen her jeg kunne lasta opp Men får vel bli flere til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Det er et bilde av den i siste Fahrfreude s.65 med rustet panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Det er et bilde av den i siste Fahrfreude s.65 med rustet panser vet, det var det jeg så, men vil se mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Likte den bedre med rustfritt panser, men gøy at du prøver nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Var 'dumt' jeg hadde de hjula bak da, men vi var jo klare for like fint vær som det var dagen føre, SOOOL.. men så ble det det drittværet!! Hadde jo tenkt å herje max =) - var litt morsomt, når jeg skulle bort å sette meg i bilen gikk det en liten guttunge og pappaen forbi bilen, så pekte guttungen å sa: AH se på den drittbilen da! hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 den gutten burde Pappan ha snakka til, drittbil du lissom, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Flott guttunge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 mykje forlanger herren for das felgen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Helvette og fin e30'n din er!! Skulle ønske jeg hadde en så fin e30.. Helt perfekt! Og ja, jeg synes det ble penere med alpina felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Takk for fine kommentarer igjen =) Felgene ble solgt for par uker siden til en kompis. Vet ikke hvorfor jeg solgte de egentlig, men om jeg måtte si en grunn må det vel være: synes faktisk de blei litt for "clean'e" for min stil, fortjener å være hos en annen og, holder med RC'ene i 18, vil ha noen 17" istede for disse =) Godt nyttår snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Jeg er enig med Lars når det gjelder rustpanser. Det stemmer ikke overhodet med resten av tralla. Og den var penest med Alpinafelgene, men det har jeg kanskje sagt allerede Uansett setter denne bilen standarden for hvordan en E30 skal se ut, i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå