Gå til innhold

Min E93 320i, montert div carbon

matts
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med nydelig bil!

Blir bra med xenon og soting. Jeg hadde også prioritert senk - gjerne coilovers, nye felger, fjerning av emblem på bakluka og eksos med doble endestusser :)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Takk for det! :)

Noen som vet hvor jeg kan få kjøppt xenon park og grøftelys til den?

Og noen som har en monterings guide på det? hadde vært supert! :D

Xenon i grøftlysene er fullt mulig, men er en klar fordel å ta av hjulene når man skal gjøre det, veldig dårlig plass når hjulet er på. Du bare bestiller xenonkit fra dybvik-trading. Trengs ikke bruksanvisning, er plug and play. Lett å forstå.

Når det gjelder parklys, regner jeg med du sikter til Angel eyes'n?

Prøvde selv å montere xenon-kit i dem, men de drar for mye strøm. Ser helt sykt bra ut når man bare har AE på med xenon. Men så snart man skrur hovedlyset på, dør AE ringene ut, klarer ikke levere nok strøm.

Annet alternativ er LED lys. Legger ved en link dær jeg har prøvd ut litt på min bil, med bilder.

viewtopic.php?f=1&t=193747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenon i grøftlysene er fullt mulig, men er en klar fordel å ta av hjulene når man skal gjøre det, veldig dårlig plass når hjulet er på. Du bare bestiller xenonkit fra dybvik-trading. Trengs ikke bruksanvisning, er plug and play. Lett å forstå.

Prøvde selv å montere xenon-kit i dem, men de drar for mye strøm. Ser helt sykt bra ut når man bare har AE på med xenon. Men så snart man skrur hovedlyset på, dør AE ringene ut, klarer ikke levere nok strøm.

Annet alternativ er LED lys. Legger ved en link dær jeg har prøvd ut litt på min bil, med bilder.

viewtopic.php?f=1&t=193747

Jeg har xenon i tåkelys, og sier bare en ting... hold deg unna, det forstyrrer radioen veldig. Steder hvor det er litt dårlig dekning mister jeg signalet helt, skrur jeg de av så er radioen krysstallklar igjen. :twisted:

Og en kompis hadde akkurat samme problemet på sin e90 så er ikke fordi mitt sett er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=193747

Jeg har xenon i tåkelys, og sier bare en ting... hold deg unna, det forstyrrer radioen veldig. Steder hvor det er litt dårlig dekning mister jeg signalet helt, skrur jeg de av så er radioen krysstallklar igjen. :twisted:

Og en kompis hadde akkurat samme problemet på sin e90 så er ikke fordi mitt sett er dårlig.

Hmm, hørtes ikke bra ut!

Tenkte på AE ringene ja.. Hadde LED lys i AE på min forige bil, men det lyste så sykt dårlig!

det så mye bedre ut ja, men hva fant du ut til slutt angående AE dine da Thord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du enten må velge LED, som etter min mening ikke lyste godt nok, da de orginale gule lysene lyser mye bedre. Eller så må man legge en separat strøm forsyning fra batteriet, men tror det er mye arbeid. Har ikke prøvd det, men fikk tips om at det kanskje kunne fungere. Eller kjøpe den nye 3 serien som har hvite orginalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...