flobben Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hei, hvis du søker på BMW.NO og tilbehør der. Så finner du i alle fall noe under BMW performance --> Aerodynamikk , men de er litt mer like de E.H.D la ut. Ellers å synes jeg det bare er å kline til å invistere i noe sånt, legge ut bilder slik at jeg får sett resulatet. De nye nyrene mine er forventet i posten i løpet av uken, etter at jeg så hvordan din ble måtte jeg også ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Tror performance-fangeren er anderledes på formen enn den originale m-fangeren. Men er kanskje ikke noe greit med leppe på en usenka bil uansett. Fryktelig usikker på det... Bygger de forresten noe mer nedover eller ligger det bare tett inntil med samme form som den originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh.e90 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 M3 lista er hele veien.. Har ikke noe kode på den men det er helt klart det fineste.. Hvor bestillte du inne dekoren.? Går det Ann å få tak i sånn i svart.? Kostet det mye.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 M3 lista er hele veien.. Har ikke noe kode på den men det er helt klart det fineste.. Hvor bestillte du inne dekoren.? Går det Ann å få tak i sånn i svart.? Kostet det mye.? Original m3-list? Passer den på vanlig m-fanger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 M3 lista er hele veien.. Har ikke noe kode på den men det er helt klart det fineste.. Hvor bestillte du inne dekoren.? Går det Ann å få tak i sånn i svart.? Kostet det mye.? Dekoren er faktisk bare folie.. Det er samme "look" som m3. Så det er vel bare å foliere i hvilken farge man vil ha:) Kostet 1000,- når jeg demonterte og monterte listene selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Noen som har noen ideer til hva som kunne være fint å gjøre med bilen utenom det jeg allerede har planer om? Forresten noen som har noen anbefaling til dekkmerke? Har kjørt mye Yokohama på 19" til nå - fungerer igrunn greit. Hadde Good Year på e92'en - var jo greie de også. Lurer på Michelin eller Continental denne gangen. Noen erfaring eller andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Continental sport contact 3 er iallefall et knall dekk. Michelin pilot sport er ikke noe dårligere de heller.. Eneste ankepunktet er vel prisen siden de begge er svindyre. Men har man råd så er det jo greit For min del synes jeg Falken FK-452 er et dekk som gir mye for penga. Det samme er Khumo KU31. Begge disse er vel nesten halve prisen av nevnte Conti og Michelin.. Bare sørg for å holde deg unna Nankang, Federal og annen billig jallagummi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Meget fin bil forresten La du carbonfolie utenpå de gamle interiørlistene dine eller kjøpte du nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Takk for det:) Tenker som så at når man kjøper en dyr bil med gode egenskaper så skal man ikke ødelegge disse ved å spare 5000,- på å kjøpe jalladekk. Er jo også snakk om bremselengde og sikkerhet her. Sto nankang på sommerfelgene da jeg kjøpte den, men de var IKKE gode å kjøre på! Folien ble bare lagt oppå de originale listene - tok bare et par timer med denontering og montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Noen som har noen ideer til hva som kunne være fint å gjøre med bilen utenom det jeg allerede har planer om?Forresten noen som har noen anbefaling til dekkmerke? Har kjørt mye Yokohama på 19" til nå - fungerer igrunn greit. Hadde Good Year på e92'en - var jo greie de også. Lurer på Michelin eller Continental denne gangen. Noen erfaring eller andre tips? jeg ble anbefalt hankook når jeg bestilte hjul. Skulle vist være det samme som Alpina og Hartge lever på sine dekksett. Litt rimeligere pris en de dyreste også. Har ennå ikke fått prøvd den, men hvis det stemmer at alpina bruker de så kan de vel ikke være dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Vredestein Sessanta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 jeg ble anbefalt hankook når jeg bestilte hjul. Skulle vist være det samme som Alpina og Hartge lever på sine dekksett. Litt rimeligere pris en de dyreste også. Har ennå ikke fått prøvd den, men hvis det stemmer at alpina bruker de så kan de vel ikke være dårlige. Alpina har KUN Michelin på sine biler... EDIT; og en kjapp titt på Hartge sine sider http://www.hartge.de/felgen_raeder.html":381s3fdd]Alle HARTGE Radsätze sind erhältlich mit Continental, Pirelli oder Michelin Reifen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 jeg ble anbefalt hankook når jeg bestilte hjul. Skulle vist være det samme som Alpina og Hartge lever på sine dekksett. Litt rimeligere pris en de dyreste også. Har ennå ikke fått prøvd den, men hvis det stemmer at alpina bruker de så kan de vel ikke være dårlige. Alpina har KUN Michelin på sine biler... EDIT; og en kjapp titt på Hartge sine sider http://www.hartge.de/felgen_raeder.html":3ff68jle]Alle HARTGE Radsätze sind erhältlich mit Continental, Pirelli oder Michelin Reifen. ¨ hmmm... ser det... tror jeg får ta med balltreet og spørre engang til Alikevel så ser jeg at de ikke kommer så veldig galt ut i tester så overlever vel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Synes det Vredesten dekket har himla kult mønster, men har du selv prøvd det? Er det bra? Ser det får litt middels test.. Er ikke godt å vite hva man skal ha - dekktester er forskjellige hele tiden, og det kan sikkert variere fra dimensjon til dimensjon også. Er vel fort at jeg ender opp på Michelin - skal jo være et kjent og godt dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 I forhold til dekkmerker har jeg prøvd en del forskjellig, og sitter igjen med de erfaringer at dyrest ikke nødvendigvis er best (selv om jeg er en typisk person som tror nettopp dette). Da jeg hadde E39'en min for en del år tilbake kjørte jeg tre sesonger med Toyo T1-R i både 19" og 20" (hhv. 235/35-19" foran og 275/30-19" bak, samt 245/30-20"). Disse dekkene synes jeg var veldig gode; de var forholdsvis støysvake, nokså slitesterke og var fantastisk gode på vått føre! Det var også lite sporing, og prisen var gunstig i forhold til de dyreste merkene. På E60'en jeg hadde kjørte jeg med 20" på sommerhjulene med hhv. 245/30-20" foran og 285/25-20" bak. På disse felgene hadde jeg først Pirelli P Zero Nero. Disse dekkene var jeg overhodet ikke fornøyd med! De støyet MYE, sporet betydelig og virket i overkant harde. Fordelen med dem var at de var nokså slitesterke. Det andre dekksettet jeg hadde på E60'en var Michelin Pilot Sport SP2. Disse virket mykere i gummien og var mer komfortable å kjøre med, men de sporet likevel en del. Støymessig var de heller ikke så fantastiske som "alle" skulle ha det til, selv om det var en betydelig forbedring fra Pirelli dekkene. Likevel vil jeg ikke si at de er verdt prisdifferansen i forhold til flere andre dekk (selv om man ofte finner noen "kupp" i større dimensjoner hos dekkonline.com). På CLS'en sto det gode Yokohama Advan Sport dekk på da jeg kjøpte den, også i dimensjonene 245/30-20" foran og 285/25-20" bak. Disse dekkene har jeg fått et veldig godt inntrykk av; de støyer ikke mer enn man er nødt til å regne med i disse dimensjonene (kunne ha sammenlignet med Michelindekkene på E60'en, men forskjellen på bilene vanskeliggjør en slik sammenligning). De virker å være på det jevne når det kommer til slitestyrke, men de er veldig gode på vått føre - og har generelt sett et sinnsykt veigrep til å være vanlige gatedekk! Prismessig ligger de forholdsvis høyt i "mellomsjiktet", men er likevel en del rimeligere enn f.eks. Michelin og Continental. Til sommeren tenker jeg å teste Falken FK452 i dimensjonene 255/30-20" foran og 305/25-20" bak. Falken er jo endel rimeligere og derfor har jeg ikke like store forventninger til disse dekkene som f.eks. til Yokohamadekkene som nå står på bilen. Jeg velger Falkendekkene først og fremst fordi jeg elsker at de har så skrå dekkanter, dvs. at man kan ha breiere dekk på felgen, mens det reelt sett ikke er så bredt. Dette var i alle fall mine erfaringer de senere år. For øvrig må jeg gratulere deg med en råflott og helt "riktig" E90 - gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå