[space] Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Må si e90 faceliften er nydelig med m-pakka, felger og senk Skader ikke at den er mørk heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Har etterlyst det tidligere også, men er det ikke noen som vet om en frontlippe til denne bilen - som går fra side til side, og ikke de vanlige carbonsplittetene? Ser acs har en, men synes ikke den et veldig pen... Satser forøvrig på montasje av eksos, performance-pedaler og kanskje m3-lista på bagasjerommet til lørdag, dersom det ikke blir fjellet og scooter... Er jeg heldig så har spacerene også kommet til da - skulle ta 2-3 uker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 flott stykke BMW dette med riktig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Har etterlyst det tidligere også, men er det ikke noen som vet om en frontlippe til denne bilen - som går fra side til side, og ikke de vanlige carbonsplittetene?Ser acs har en, men synes ikke den et veldig pen... Satser forøvrig på montasje av eksos, performance-pedaler og kanskje m3-lista på bagasjerommet til lørdag, dersom det ikke blir fjellet og scooter... Er jeg heldig så har spacerene også kommet til da - skulle ta 2-3 uker:) Jeg vet, men det er dyrt og kommer fra Japan. Noen som heter 3D Design lager mye flott til BMW. Fra japansk hjemmeside http://www.3ddesign.jp/product_aero_E90_91.htm Fra den amerikanske distributøren http://www.3ddesign-na.com/detail.php?code=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Der var det noe ja. Forresten fått montert performance-pedalene idag, samt demontert diffuser så den kan leveres til lakk. I morra skal jeg montere eksos. Er litt i tvil om jeg vil ha på m3-lista eller ikke. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 kult... begynner virkelig å bli bra den bilen din, men du må slutte å modifisere så mye. Blir dyrt for meg med så mye inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Har vel funnet ut at jeg vil selge bilen så om noen skulle være interessert så er det bare å skrike til. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21916836 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Nice Performance grill ser fett ut på sort bil! Og hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå