Gå til innhold

Trenger tips til forebygging av igjenfrosne dører E46 coupe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med at jeg ikke får åpna dørene på bilen når det er minusgrader og frost på rutene.

Når jeg tar tak i håndtaket er det ikke noe særlig motstand. Virker som noe ikke tar tak. Vinduet går heller ikke ned pga kulda.

Noen som har tips for å forebygge/unngå dette? Får nesten ikke brukt bilen for tida...

Skrevet

Har samme problem på min. Er nesten så jeg vurderer å gå bort fra e46 coupe rett og slett på grunn av det... hehe coupe'n er helt ubrukelgi så fort det blir litt kaldt.

Skrevet

Lars89, husker det skjedde 1 gang når jeg hadde bilen, men fant aldri uttav det.

BMW har noen godmidler man kan smøre på gummilistene i dørene :-)

Skrevet
Lars89, husker det skjedde 1 gang når jeg hadde bilen, men fant aldri uttav det.

BMW har noen godmidler man kan smøre på gummilistene i dørene :-)

Trenger ikke noe mer avansert enn litt silikon på listene :) har funket fint på min e36 coupe iallefall.

Skrevet

Samme problem her! Heldigvis ikke noe stort problem i Oslo med garasje og alt, men hadde bilen nordpå forrige jul og da var det trøbbel hver gang det frøs på etter det hadde vært fuktig ute.. Utrolig irriterende, så om det fins en fullgod løsning så er det bra!

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...